Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, January 4, 2011

.tak pe bro , gua cool.

aku dah tak rasa nak balik seremban lagi .

ahh sudahh .
apahal plak ni ?
bukan kau kaki balik rumah ke ?

satu jeh jawapan , seremban buat aku rasa tak selamat .
thee ^___^
jangan tanya kenapa okayy ;D

sekarang kannn .
hari hari aku dah senyum dengan ikhlas . erk .
sebab sebab sebab ..............
alaaaa kau tahu sebab ape .
HAHA !

boleh belajar dengan happy .
boleh tidur dengan nyenyak .
boleh bangun dengan senyuman .
boleh makan dengan sedap .







okay enuff innz .
jangan merepek .
tahu lahh kau bahagia .
HAHA !








I'm still single .
okayy , borang ada kat meja pendaftaran .
ambil nombor giliran dan sila tunggu.
tettttt ~

10 bantah cakap cikgu:

shahjiehan said...

pin..pin pinn~~ SJ nak isi borang~ hehehe

kembatolo™ said...

borang tuk buat bibik ade skali tak? haha

RIAN said...

wahh ! borang tu bleh amik free ke ? h0ho,

Kaizen Shinobi.com said...

wahahaha... xnak2... ngehahaha

Misshy Innz said...

@shahjiehan

sila sila, anda akan di layan sebentar lagi ;)

Misshy Innz said...

@kembatolo™

ada , kat kaunter 8 yep .
dushhh ~

Misshy Innz said...

@RIAN
tak, kene bayar 8posen . hehe xD

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com


kalau kau amek pun , aku rejek awal awal.
hahaha !

Mra Mastura said...

hehe... happy nye dyee :)

sy pn single..*tetibe

Misshy Innz said...

@Mra Mastura

eh eh. yeke ni ?
hehe xD