Wednesday, January 12, 2011

.saya sayang ibu saya.

harap harap lah ibu baca entry ni .
lepas tuh , ibu sengih sengih malu malu.
pastu ibu terharu sikit .
pastu pastu , bila aku balik rumah , ibu masak bubur pulut hitam , nasi ayam .
pastu pastu pastu .
ahhh banyak plak kau punye pastu innz .
jangan nak berangan okayy .

aku dah agak !
akan ade yang cakap "berani gile cakap kat parents"
heheh ;D

ehem ehem .
tahun ni aku bakal berusia 21 tahun .
belum 21 lagi eh .
bulan june kang baru 21 tahun ;D

selama ni , aku kapel secret secret dengan ibu ayah .
plus, aku rasa diorang tak nak kesah pun .
masa tuh , main main je lagi .
kan budak budak .
HAHA !

first time aku cite pasal kapel aku dekat ibu .
time aku dengan cumi ciki .
pastu dah tak jadi en .
aku cite kat ibu jugak .
ituu lahh ibu cakap "dah tak de jodoh , nak buat macam mana, tak pe lahh"

kali ni , aku cite kat ibu jugak .
hehe ;D
arif ni dah jumpa ibu ouh .
see berani gile kan aku .

ibu sporting je ouh .
tengok dari luaran , ibu pakai jubah , tudung labuh .
orang mesti ingat , ibu sangat tegas .
tapi sebalik nya .
garang tuh garang tapi kitorang adik beradik tak bape nak terkongkong sangat lahh .
ke sebab aku dah besar ? ;p

kawan aku ramai lelaki .
aku memang suka kawan dengan lelaki .
dah bape ramai dah member lelaki aku datang rumah , lepak lepak .
ibu sikit pun tak pukul aku , marah aku .
paling paling pun ibu tanya  "sapa budak tuh"
dan aku haruslah dengan jujur bagitau perkara sebenar .
aku tak reti nak menipu weyhhh .
sebab aku rasa, kalau kita jujur , there's nothing to afraid of .
ibu takkan marah ;D

aku lagi suka , kalau kawan kawan aku ibu kenal .
sebab bila nak keluar dengan diorang , at least , aku ada bahan nak bagitau, aku keluar dengan siapa .
dan ibu tahu pasal orang tuh .

ingat lagi tak , ade mak cik tuh , fitnah aku kata nampak aku dengan lelaki dekat tesco ?
aku malas nak cari entry tuh .
sape yang follow, dia tahu lahh .
yang tuh, ibu agak marah cikit .
cikit je lahh .
sebab aku keluar tak bagitahu .
tapi cite tuh tak benar.
aku keluar dengan adik bongsu aku .
ikut hati , nak jeh aku cili mulut mak cik tuh .
huh .

pada aku , kalau parents terlalu mengongkong anak anak , tak mustahil , anak itu akan memberontak dan buat hal .
eyhh ~ hello .
remaja paling susah nak dikawal okayy .

aku memang tabik dengan didikan ibu ayah kat kitorang .
tak mengongkong tapi tegas dalam diam .
ibu pun tak de kepochi kepochi nak soal siasat aku macam macam .
best3 ;D
hehe ;)


*anak dara ibu seorang, anak teruna 3 orang. motif ??*


6 bantah cakap cikgu:

Nini said...

cool! mcm mama sya :)
eh, bln june?? sya pn bln june jgk!
brp hb ye??
hehe

Syazwana said...

macam ibu aku jugak
cool~
siap boley pilih mane hensem mane tak hensem
hahaha

Tuan Cimot said...

heheh..yg pntg jgn sorok ape2..diorg akn fhm..

Misshy Innz said...

@Nini

17hb june ;D

Misshy Innz said...

@Syazwana

cool gile tuu ;D

Misshy Innz said...

@TiKa LEh

betul3 ;p