Meet This Blog In Facebook !

Thursday, January 13, 2011

.mak tak kisah anak berbikini.

aku nak kepochi jap .
tentang gosip artis negara kita .
hehe ;D

bukan selalu uolzh ;D
aku beli paper kosmo tadi .
baru jeh nak bace .
muka depan muka pasha weyhh ~
tak lain tak bukan , pasal isu berbikini dekat Bali .

aku baca baca gitu je lahh .
sekadar amik tahu .

wartawan ade interview mak pasha ni .
ade sesuatu yang menarik perhatian .

Apakah pandangan Mama tentang imej Fasha berbikini?
HATIJAH : Kalau di sana (Bali) tak kisahlah tetapi jika di Malaysia memang tak bagi pakai ...................

panjang lagi , kau beli , pastu baca lah sendiri .
aku nak highlight ayat tu jeh .
heheh ;D







kalau macam ni , agak agak nak bogel, kau pergi bogel kat luar negara .
asal jangan kat Malaysia .
kompom boleh punya !
aiman tak kesahh ~
HAHA !

14 bantah cakap cikgu:

Miss Shizu said...

tak amereka la inn p pantai tak pakai bikini.hahahaha

mAiZuRa mAiZaN said...

..menjadi kebanggaan mak die bila anak die seksi..bukan senang nak tayang2,,kalo kat malaysia boleh dah lame si pasha 2 buat..~

Yellow LEOpard said...

tu lah masalahnye..mak sendirik pon x kesah..haihh

PutraRocker said...

@Miss Shizubodohnyer...sob3

nuyuEna said...

.lau mak die dh ckp ghupe tu..pasni lg kerap ler c pasha berbikini..

Misshy Innz said...

@Miss Shizu

pueh aku nak paham pe ko komen dowhh. haha xD

Misshy Innz said...

@mAiZuRa mAiZaN

nape mak dia tak kesah ?
adehh ~

Misshy Innz said...

@Yellow LEOpard

kann .
patut ler anak lagi tak kisah ;p

Misshy Innz said...

@PutraRocker

huhu ~

Misshy Innz said...

@nuyuEna

tahu tak pe ;D

PriNceghOstz said...

pnca dia brbikini sbb cemburu??
Wtfish?
tak pham tol perangai...

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

pasha teruk sungguh !
memang Tim benci fasha ni dari dulu lagikk !

Misshy Innz said...

@PriNceghOstz

stress lettew . haha

Misshy Innz said...

@Tim Cik KupuKupu Ungu

hik hik hik ;D