Thursday, January 27, 2011

.blogger pemalas.

aku tengok timeline kat dashboard ni lambat jeh gerak .
makna nya ?
blogger tak update .
sama dengan , blogger pemalas .

bila aku tengok timeline lambat bergerak .
aku pun malas nak masuk draft.blogger.com .
jadi , aku pun jadi macam korang .
malas update .

maka terhasil lah entry pendek pendek tak sampai sejengkal .
itu pun kira okayy lahh dari korang ?
tak berupdate langsung .
HAHA !

esok exam pagi , petang insya allah , bye bye KL .
malam . aku dah ade kat seremban .
magik kan ?

6 bantah cakap cikgu:

Unknown said...

aku memang blogger pemalas
kuikui

MOFASAD said...

hai blogger pemalas

Puteri Iqa Izyan said...

muahaha.. pemalas pun update jugak :D

Yuny Khoo said...

gud luck exam :)

Anonymous said...

tengah perah idea. sorry ler lambt. haha

Kaizen Shinobi.com said...

dah ngko diari budak malas... ape kata ko tukar jadi diari blogger pemalas? hahaha