Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, January 11, 2011

.perihal gambar innz.

banyak pulak aku post entry rini .
HAHA !
nasib lahh weyhh .
sapa suh aku tak de kerja nak buat selain ngadap lappy jeh ;p


*gambar masa kenduri akak pijot*

aku suka tengok gambar ni .
jarang okayy aku nak tangkap gambar syok sendiri bukak mulut .
aku segan tangkap gambar gedik bukak mulut .
rasa macam tak comel .
KAH KAH KAH !
dalam gambar ni , aku nampak matured kan ?
kan ? kan ? kan ?
nampak ladies takk ?
heheh xD


next !


*baca jeh apa yang tertaip kat gambar . kredit tuk andytakbapenakhowtt*

aku suka gak gambar ni .
time ni aku suh orang berdiri tegak macam nak nyanyi lagu negaraku .
HAHA !
sumpah bising gile aku malam tadi . wekk ;p
aku tak ingat , apa motif aku buat muka gitu .
mungkin nak tunjuk yang aku ni garang kot .
KAH KAH KAH !
tapi tade sape pun yang takut dengan aku .
okayy ~ mungkin belum cukup garang .
grrr ~




"dia ni macam lelaki dowhh"

HAHA ! aku ingat weyhh .
nak gelak . nak gelak .
kan aku dah cakap , aku memang tak perempuan . aku memang tak macam perempuan .
erkk ~