Meet This Blog In Facebook !

Thursday, January 6, 2011

.comel di kala hujan.

selamat tengah hari .
pagi ni aku pergi kelas sendirian .
sebab Mr.XOXO tade kelas pagi .

kat gombak , hujan .
tempat kau hujan tak ?
aku set alarm pukul 830 pagi .
tapi bangun nya pukul 913 pagi .
cantikk lahh ~
dengan baju tudung tak bergosok .
lagi bangun lambat .
dah lahh kene jalan kaki sebab hujan .
huuu ~

sekali sekala jalan kaki , pe salah nya kann .
*ayat penyedap hati sendiri*

bila hujan , kene bawak payung .
aku ni memang manja  .
kena hujan cikit , demam .
macam hari tuh , deman 2 hari .
naseb baek kat rumah .
ibu boleh tolong jagakan .
ni kalau demam kat uia , sape nak tolong tengokkan ?
hehe ;D

jadi nya , tadi pergi kelas, berpayung lah aku .
rasa begitu comel kala berpayung di dalam hujan .
jalan lenggang lenggang kangkung .
macam mak minah baru balik pasar .
huh. nasib tak de kebaya ketat .
KAH KAH KAH !

mintak mintak pasni hujan berenti .
tak larat aku nak turun naik tangga batu caves tuh jap lagi .
boleh semput sampai atas .












p/s : untuk kipas kipas fashionista fashionista tuh , tak yah nak gelabah sangat . aku tengok kelaut dah komen komen . langsung tade kaitan dengan entry . korang ni tak reti baca ke hape ? makin seronok lah fashionista fashionista ni . apa ? ada orang backing ... macam haram . aku tau hari hari kau kau datang blog aku . terasa ? naseb kau lahhh . lalalalaaaa ~

6 bantah cakap cikgu:

Fariq said...

perghhh terasa siut gua,, hahaha,,,
btw.. set jam kol 11, kol 12.30 baru bangun.. abes terlepas kelas,, haish... ujan yg best dan sejuk..

Alynn Notnot said...

aku tak kipas sesapa.

peace.

baik kipas ketiak sendiri kan innz?

PinQib said...

i like this new header
he'lama x jengok :)

| Hadiah dari SARAWAK |

Misshy Innz said...

@Fariq

lagi lahh ~ haha xD

Misshy Innz said...

@Alynn Notnot

haha. betul2 ;D

Misshy Innz said...

@PinQib

tenkiu ;D