Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, January 11, 2011

.nak demam ke tak ?.

kalau lahh bolehh ku pilih nak demam atau tidak .
lepas quiz , aku ingat nak withdraw duit .
sekali, ATM dekat econs , buat hal pulak .

aku jalan lah ke motor .
hujan tik tik tik jatuh .
okay , renyai renyai lagi .
"sempat ni lari jap pergi withdraw kat center"

sampai depan IRKHS , hujan lebat .
what the heck ?
lenjun aku dowhh .
hampeh ~

pe lagi , tanpa ragu ragu aku merempit sebab tak nak basah .
tapi  makin aku laju , makin hujan lebat .
duhh ~

sampai cafe , baju , tudung , beg , basahhh .
what shud i do ?
















mak cik cafe : dua hinggit 4 posen .
aku : syiling jeh yang tinggal mak cik , tak dapat nak withdraw duit , hujan . heheh .
mak cik cafe : tak pe ;)


4 bantah cakap cikgu:

Naqib Mohamad said...

kesian xde duit, takpe t kiteww blanjeww awakk tawww... HAHA sorry tak g meet up. penat ajl25. HAHAHA

Mra Mastura said...

dah dmam dah ni -___-

Misshy Innz said...

@Naqib Mohamad

dahh lah kau .
merajuk dengan kau .
huh . ;p

Misshy Innz said...

@Mra Mastura

mamam ubat ye syg ;)