Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, January 4, 2011

.kerana kau, abang yang bawak 125 ZR.

kelas aku abeh 20 minit awal .
terkejut semua orang .

tapi terkejut terkejut pun , suka !
HAHA !

masa nak pergi kat motor , aku dengar bunyi 125 .
aku ni pantang dengar bunyik motor tuhh .
semedang nak tengok .

dalam pada aku tengok siapakah gerangan jejaka uia yang bawak 125 tuh .
tanpa ku sedar , aku telah tersalah langkah .
bukan longkang tapi divider .

POKKK  !!  (asal macam kentut jeh aku bagi sound effect ni ?)
melutut aku dekat atas tar .
dengan tangan kanan sekali melekat kat jalan tar tuh .
dah lahh panas .
grr ~

aku bangun dengan tak berapa nak segera .
aku pandang keliling , tade orang .
line clear !
makna nya tade sape nampak aku jatuh .
yes !

sambil jalan ke motor , aku tengok tangan aku berdarah .
OH EM JI !!!! I"M BLEEDINGGGGGGG !!!!!
*padahal macam tercucuk jarum jeh luka nya*
pengsan nangis merengek sikit sikit .
biasalah aku , propa lebihh cikit , baru boleh menang anugerah .

dan lutut aku kiri kanan luka dan berdarah .
tapi sikit jehh .
aku jeh drama lebih .
hik hik hik .







5 saat lepas aku jatuh tuh , aku dengar suara lelaki .
"kau dah siap tutor semalam?"






arghhh !!! DAMN !!!!
mesti kau lihat adegan merbahaya aku melutut di tar kann ?
grr ~



pasni pegi kelas pakai topeng masked rider .
heh .

12 bantah cakap cikgu:

kasih said...

sumpah lawak. haha.










letak ubat ok luka tu :) nnt kuman msuk.

Lily Al-Jamilullail said...

yuhuu..singgah bce entry lawak2..

Misshy Innz said...

@kasih

wuu ~ tade ubat ouhh .

Misshy Innz said...

@Lily Al-Jamilullail

macehh singgah ;)

hans said...

erk?
1st time ker korang baru habis kelas 20 minit?
hehehehe
aku dah banyak kali dah

P/S : Belia Benci Kuliah Minggu Pertama!

Fariq said...

takde benda nak komen kat atas,
cuma,, fuyoo artis pakai header baru.
smart plak tu,, tlg la buatkan satu,
heheh

Misshy Innz said...

@hans


jarang ada lect habis kelas awal ;p

Misshy Innz said...

@Fariq

mengada .
pukul kang .
haha xD

Mra Mastura said...

uhuhu.... ati2 lenkali =)

Misshy Innz said...

@Mra Mastura

tu lahh .
huhu ;)

HearTBeaT said...

aku tumpang malu sama la..

Misshy Innz said...

@HearTBeaT

haha. bagus hang ni ;)