Meet This Blog In Facebook !

Thursday, January 20, 2011

.pagi pagi dah mengorat ye bang ?.

tidur ku terganggu .
tak pasal pasal aku bangun pagi rini .
aku aim nak bangun zohor kang jehh .
grr ~

X3 berdering .
kringg kringg kringg .
eh silap. gile skema aku pakai ringtone kringg kringg jehh .
HAHA !
lagu Dj Got Us Falling In Love Again berkumandang ;D

dia : hello
aku : hello (ngeliat sikit)
dia : ni sapa ?
aku : heh ? ni sape ?
dia : imran , imran putrajaya .
aku : salah nombor ni .
dia : ni sape ?
aku : farah .
dia : farah ? bukan mira erk ?
aku : bukan .
dia : farah yang belaja kat salak ek ?
aku : huh ? bukan bukan .
dia : ouh , okay , salah nombor .


duhh ~ kan aku dah cakap salah nombor tadi .
kompom salah punya .
lagi mau tanya .

der , aku bosan lahh taktik ngorat cara olskul kau ni .
HAHA !


next !




nak sambung tido balik .zzz .

10 bantah cakap cikgu:

Mra Mastura said...

oh, aku tak kenal imran putrajaya.. *persan diri ni mira yang dicari..
>.<

tak ape lagi tu, dr beli burger, dapat no kat tisu kan kan XD

..hizamirahim.. said...

haha.
XD
sudah2 la gune taktik tu.

kembatolo™ said...

erk.
taktik ke tu?
kalo dye salah betol2?
kesiann dye.. hahaha

buyat(bebola tomato) said...

wow!hahaha

asyraaf munshi said...

huhuhuh...aku pon kadang2 ader jugak wat cm2...aahahah

Misshy Innz said...

@Mra Mastura

gile comel taktik tuh . haha xD

Misshy Innz said...

@..hizamirahim..

tu lahh .
lame gile ;D

Misshy Innz said...

@kembatolo™

kalau salah , awal2 aku cakap slh nombor , dia dah hang up .

Misshy Innz said...

@buyat(bebola tomato)

hehe xD

Misshy Innz said...

@asyraaf munshi

kantoiii .
haha xD