Sunday, January 23, 2011

.pernah kena tak ?.

kau pernah tak membuat tindakan refleks tanpa kau sedar ?
HAHA! tindakan refleks waklu, innz .
ekceli , tindakan luar kawalan .

last week , aku tengah siapkan blog list .
aku tick lahh mana mana blog yang aku dah jumpa dorang .
der , senarai blog yang aku follow ada 652 blogs .
fuhh ~ payah gak lahh aku nak tick one by one .
tapi dah takde cara lain .
memang tak lahh , aku nak buat satu satu , cari plak blog korang , pastu copy paste kat notepad ke ape ke .
lagi malas kann .
HAHA !

tapi tak tahu pe masalah tangan aku ni kan .
lepas dah siap tick semua , aku boleh pergi tekan BACK !
hilang lah semua kannn ?
duhh ~ kalau sekali , aku okayy lagi .
ni dalam 4 5 kali gakk .
2 hari aku siapkan blog list .
fedap punya pasal .
tangan aku ni dah merajuk atau tak dapat pesanan dari otak ?
okayy , otak dah L .
=.='

okay dahh .
tinggalkan masalah tangan yang lambat menerima pesanan dari otak .
ni cite lain .

aku tengah menaip assignment .
panjang lebar punya assignment .
tak ingat untuk subject apa , tapi memang banyak kerja ah .
at the same time , aku on internet sebab nak plagarize buat references .
bukak tab banyak banyak .
tapi tiba tiba lappy aku off .
whether battery aku habis atau plug aku rosak , tak ingat .
aku tak pakai battery semasa plug in charger .
duhh ~ jangan buat dowhh .
nanti jangka hayat battery kau berkurang .
aku dah kene . hilang 3 jam .
dari 8 jam , sekarang tinggal 5 jam jehh kalau fully charge =.='

by time aku tengok skrin aku dah gelap secara mengejut .
aku rasa bulu roma aku menegak 90 darjah .
seram sejuk , cuak , nak nagis , nak mencarut , nak makan , semua ada .
kau gila , assignment punya lama kau buat , banyak kau taip, hilang dalam setengah kelip mata .

masa tuh , aku dah menggeletar dahh .
sebab esok nak kene submit, masa tuh dah lewat malam .
HAHA !
nasihat : jangan buat kerja last minutes ;p


aku on balik lappy dengan lemah .
sebab aku fikir , ye , aku kene menaip semula apa yang dah aku buat tadi .
tak tido lahh aku malam tuh .

aku bukak balik word .
tapi HAPPY !
sebab dia recover kerja aku doshh ~
HAHA !

memang lega gila aku time tuhh .
fuhh ~ kerja aku selamat .
boleh tido malam tuh ;p

sejak tuh , aku dah tak heran kalau time time ngah buat assignment, lappy aku off .
sebab dia dah autosave .
hehe xD


















der , first time kene , mana lah aku nak tahu dia autosaved ke idak .
noob cikit .
HAHA !





eh kau yang dok oversea , thanks taw masuk blog aku .
gelak gelak jeh aku tengok profile nuffnang kau dalam community .
HAHA !

4 bantah cakap cikgu:

Mra Mastura said...

pernahh kene woo!! mase mula2 memang bengangg!! huhu..

tp mase aku kene, xde recover okay. lagi sedih.. T.T

RasyidHamid said...

asal ade autosave lak..cesss GRRR...ahaks!

Misshy Innz said...

@Mra Mastura

huhu . sadis .

Misshy Innz said...

@abdul rasyid.....

jangan marah . haha xD