Saturday, January 8, 2011

. hey hey i dont want your girlfriend.

pertama tama , tajuk tade kaitan dengan entry .
aku type secara spontan sebab aku ngah nyanyi lagu tuh .
harap maaf .

okayy , hanya penyepak bersaiz 1 sahaja dibenarkan melekat kat pipi gebushh aku .
HAHA !

kan semalam, aku ade cakap, aku nak pergi dating lagi hari ini .
kali ni , indie ahh .
pergi sendiri , tade yang menjemput dan hantar .
wuuu ~

aku nak pergi Times Square, Kuala Lumpur .
bukan Times Square, New York City .
na tengok wayang .
setelah sekian lama tak tengok movie .
der , gua bukan kaki movie der .
movie dalam lappy ni , dari tahun lepas tak tengok tengok .
aku lagi suke tengok fb, blog dari tengok movie .
KAH KAH KAH !

nak ikut ?
jom , jumpe kat sana .
kang cari lah aku .
*cehh ~ macam ade orang cam kau pulak kan .*









pergi dengan fariq la oi .
HAHA !

2 bantah cakap cikgu:

Fariq Jalil said...

sempat lagi tu buat entri sebelum gerak.. haha

Misshy Innz said...

@Fariq


sempattt ~