Meet This Blog In Facebook !

Monday, January 10, 2011

.don't judge a book by it cover #2.

ini cerita abang abang .
lu , hadek hadek , jangan masuk campur okay ?

huh . bunyi dah macam cerita gangster jeh .
padahal ....... HAHA !
apsal kau gelak ni innz ? gila eh ?

ritu , aku ikut arif melepak dengan kawan kawan dia kat mamak .
nama kedai tuh mubarak .
(milo dia manis nak mam . susu tumpah agak nya)
area mana, jangan tanya .
aku tak hafal jalan pulak .
diorang siap main ular bagai .
euww geli dowhh ~
aku dah ke belakang ke belakang bila arif sua ular kat aku .
dem .
naseb jeh aku tak melompat ke marathon 8 KM ke.
huh .

aku bukan nak cerita pasal ular yang geli itu .
aku nak cerita pasal abang abang kann ?

kawan kawan arif semua nampak matured matured dowhh .
aku rasa begitu adik kat situ bila duduk sekali dengan diorang .
aku ingat aku paling muda .
arif ni 23 tahun .


aku : u , kawan kawan u semua baya u ke ?
arif : nope . nash tuh , baya u .
aku : whatt ?? dia yang sulung kan ?
arif : yep . shahril tuh 16 ke 17 tah .
aku : duhh ~ muka sume matured dowhh . i ingat abang abang ke . adehh ~
arif : sebab diorang kawan dengan orang dewasa kot .



seyes !
semua nampak macam abang abang .
tinggi , badan tak macam sebaya aku .
tapi yang sulung baru 20 tahun ?
yang kedua 19 , yang last 16/17 .

ini tah kali keberapa aku tertipu dahh .
tak sangka .

ritu dengan amirul pun sama .
tengok gambar nampak macam abang abang .
sekali , baya baya aku .
heh , tertipu lagi .









asal dowhh , muka matured sangat ?
best kot .
tapi kalau perempuan muka matured dari usia, tak cun .
hehe ;D
lelaki tak berani nak approach .
kan3 ? ;p