Monday, January 24, 2011

.revolusi tudung.

bermula dengan tudung sekolah .
opkos lahh kann ;D

lepas tuh , tudung biasa yang empat segi tuh .
tah apa nama tudung tuh tahh .

kau percaya tak , aku pernah pakai tudung labuh ?
ye . masa tuh aku darjah 6 .
warna tudung tuh cream .
ibu buatkan .
sebab aku yang mintak .
di ulangi , aku mintak .
HAHA !
tapi aku pakai sekali jeh .
tu pun masa pergi konsert intifada a.k.a konsert nasyid kat stadium .

masuk uia , aku pakai tudung biasa lagi .
yakni tudung empat segi tuh .


*my peluk cium kawan ;) satu satu nya style yang aku rasa okay dengan aku , adalah gaya wardina . pin atas kepala ;D*

dekat dekat nak grad dari matric , aku pakai shawls / selendang .
tak pakai inner lagi .
sebab masa tuh tade inner lagi ;)
adik aku kecoh jeh aku pakai selendang ceni .
"ape lah kau ni kak, pakai tudung tutup mata"
sebab pakai tudung kedepan kann . HAHA !
jadi tertutup cikit tepi mata tuh . (refer gambar di bawah)
ade ke aku pakai tudung tutup mata ?


*ini gambar petang tadi. freshh punya !. HAHA ! before pergi kelas . ade rase nak lempang ? aku pun rasa lempang gambar ni . gedik betul posing ;p*

sekarang , aku still pakai shawls tapi dengan inner .
aku rasa better ;D


*selendang dengan inner . aku pakai inner ayunar. gambar ni kat rumah , ouhh i miss rumah ;( *

tapi bila kadang kadang pakai tudung empat segi , YA ALLAH , selekeh yang amat anak dara Encik Mohamad Jamil ni .
haih ~
tak caya , kau tanya Mr.O .
dia pernah tengok aku pakai tudung empat segi dengan selekeh nya .
HAHA !

aku dah fail bila pakai tudung empat segi tuh .

satu jeh tudung yang aku tak pernah pakai .
tudung yang jenis sarung tuh .
tudung ape ?
ariani lahh , tudung ekin lahh .
adik beradik lah tuhh kan ?
HAHA !

aku rasa tak cool pakai tudung tuh .
sebab aku tengok mak mak orang jeh suka pakai ;p
tak remaja lahh pakai tudung tuh .
ops . ada terasa ? sorry ;D





kawan aku pernah cakap "nanti aku nak suruh bini aku pakai tudung macam tudung sekolah ni ha. senang. tak yah berpin pin bagai"



erk ?

13 bantah cakap cikgu:

REMEDY KARUNG GUNI said...

wah semakin cantik dgn revolusi tudung terbaru ni ya....

meyaa meyoo said...

samala samala..
tak suka jugak tudung ekin..
heee..

Kaizen Shinobi.com said...

sarung jeh kan senang? haha

Anonymous said...

tudung ekin tu pon sarung jugak . kan senang . hehee . pilih la warna plain . xda la nampak macam mak mak .

kawan aku panggil tudung ikin tuh tudung mangkuk ! :p

bleh said...

setuju, tudung ekin mak2 je yg pakai. Tudung 4 segi tuhh kalo x silap nme dia tudung turki (la kot.)

ijat_asni said...

nanti test pakai tudung saji
mesti lagik cun
=P

Misshy Innz said...

@REMEDY


tudung cantik . ya ;)

Misshy Innz said...

@meyaa meyoo

ade gang ;)

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

lelaki mmg mls nak pk yg pyh3 .
ye dak ?

Misshy Innz said...

@yaya kechiq

pes time aku dgr prg pggl tudung mangkuk ;p

Misshy Innz said...

@Light Fragrant

ouhh .
tudung turki ?
tah lahh tak taw sangat ;D

Misshy Innz said...

@ijat_asni

errr . tudung saji tak tutup aurat ;D

ada mokhtar said...

tudung ikin tu namanya tudung instant.. kalau tak kena gaya memang macam mak-mak je.. tapi ika radiusite, irene nadia pakai cun je.. . =) agaknya kena beli yang material mahal cikit kot.. hehe..