Sunday, December 12, 2010

.un-sangka-rable.

tema untuk sem depan adalah PINK .
sebab tuh , aku tayang gambar cadar , berus gigi dan selipar baru beli .
tade plan pun nak kaler tuh tapi , aku rasa selama 20 tahun , asek kaler biru jehh .
pe kata , tuka kaler lain .
kan kan kan ?
tade ahh bosann .
*matikk aku kene bahan dengan member sebab cadar kaler pink*



cadar dengan berus gigi tuh , memang dah ade dalam list nak beli .
selipar tuh tade dalam list .
ibu ajak pergi beli cadar dekat senawang sebab ade kedai kain murah plus ibu nak beli kan kain baju kurung aku .
jauh gak lahh dari umah aku .

masa ngah tunggu traffic light bertukar ke otromen hijau , aku sesaje lahh cakap kat ibu .

Aku : bu, semalam en , akak pergi Giant , akak tengok ada selipar tuh cantik bu .
Ibu : kau ni , selipar lahh , kang tengah bulan , mintak beli kasut plak .
Aku : ala,  akak pakai selipar ami ni haa, selipar pun adik dah kebas , akak mana ade selipar .
Ibu : banyak lahh alasan kau .

aku diam jehh . sebab rasa macam tade harapan nak dapat .

Aku : ni nak belok mana ni ?
Ibu : g lah Giant , kata nak beli selipar tadi .
Aku : haa okayy . yes yes !





lepas beli , masuk jeh kete , terus tukar pakai selipar baru .
hikhikhik ;p
comel kan aku .







ibu best .
*bodekkk*