Meet This Blog In Facebook !

Thursday, December 16, 2010

.ehh dah khamis dahh ?.

halo hola !
dah lunch ?
aku baru habis lunch .
makan nasi lauk ayam goreng dengan pucuk ubi masak lemak .
sedappp ~

petang ni aku akan pulang ke seremban .
yippi ~
baru seminggu dah balik .
eh suke hati ai lahh .
rumah ai dekat .
jangan lah jeloshh .
HAHA !

semalam ai pergi kelas , full .
heheh xD
kelas start pukul 830 pagi sampai 330 petang .
disebabkan kene bangun awal pagi .
sepanjang hari kepala aku berat a.k.a ngantuk dalam kelas .
naseb tak tertido jehh .
huu ~

malam tadi , lepas kak ad balik , aku terus tutup lampu , tido .
huh .
ngantukk giloshh .
pastu , kau taw ape ?
aku bangun lambat pagi tadi .
kelas pukul 10 , aku terjaga pukul 923 pagi .
itu pun sebab grunge mesej .
kalau tak , memang aku terponteng lagi lahh .

memang tak sempat ah nak gosok baju kurung .
gosok baju kurung dah ahh lama .
aku gosok blouse dengan selendang , pastu pakai jeans .
selambaa ~

naseb bek sampai kelas on time .
kelas kat tingkat 4 pulak tuhh .
sampai kelas , tak cukup nafas .
and Nabil pun tak meragam pagi tadi .
hik hik hik ;D

aku ade kelas ni pukul 200 petang kang .
tapi kat luar hujan lebat ahh .
rasa macam tak patut jehh aku pergi kelas .
kang sampai kelas kuyup even pakai payung .
hehe xD

*alasan orang pemalas*








okayyy ~
papai ;D