Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, December 1, 2010

.susah jadi terkenal ni.

petang yang sepoi sepoi bahasa .
aku menunggang EX5 putih NCG **** (tak ingat nombor) menyusuri jalan di Taman Desa Rhu .
ehem . berhampiran rumah zack zukhairi .
ingat nak singgah tapi dia tade plak .
heh .

TIBA-TIBA !


eh eh pe vibrate vibrate raga motor ni ?
ouhh handphone berbunyi .


Hafiz : kau nak pergi mana gilaa ?
Aku : haa ? tah lahh. tak taw. kau nampak aku kat mana gilaa ?
Hafiz : kat desa rhu , aku nek kelisa biru tadi .
Aku : ouhh . HAHA ! okayy okayy .


len kali bila kua , kene pakai mask .













perasan . padahal hafiz tuh , aku dah kenal 5 tahun .
hari hari jumpe , mesti lahh kenal aku .
KAH KAH KAH !



entry tak berpekdah .
bajet pemes jap ;D

17 bantah cakap cikgu:

SyAmSuL AnUaR said...

HaHaHA........

SaLaH PaHaM

..hizamirahim.. said...

oh.
tahniah.
femes betul innz.
XB

amy azuha said...

innz npe abg zack skunk da lme x update dye pnye blog eyh?

Puteri Iqa Izyan said...

huhu.. nnt femes jugak :P

dak eina said...

kehkehkeh....ingatkan sape lah yg femes td..

kembatolo™ said...

kalo jumpe aku cam tak?
hahaha

Eazy Izzuddin said...

hahaha
jadi tumpuan neh
hehe

ღ Sumomo-chan ღ said...

hahaha,ok la tuh.
orang kenal gak.
dari org wat tatau je. agagga xD

liyanaziz said...

hamboi, berjalan je ye?? nak kena ni.. uish, in love beno dengan abg zz tu.. =)

I n n z said...

@SyAmSuL AnUaR

hehe xP

I n n z said...

@..hizamirahim..

tak sefemes zami ;p

I n n z said...

@amy azuha

yg innz taw , dy keje part time rasa nya .
mybe lahh time untuk blog tuh tade .

I n n z said...

@Puteri Iqa Izyan

ouh ouh , tak mahu lahh ;D

I n n z said...

@dak eina

kikikik ;p

I n n z said...

@kembatolo™

grr ~
saje kann ?
hee ~~~

I n n z said...

@Eazy Izzuddin

haha. tade lahh eazy .

I n n z said...

@ღ Sumomo-chan ღ

haha. betul gak tu ;p