Meet This Blog In Facebook !

Monday, December 6, 2010

.akibat tidur lepas asar.

harini aku boleh tahan penat .
kat hospital ramai orang .
parking full .
kene parking jauh jauh .
jalan kaki tengah panas .
huwaaaa ~
tapi tak pe .
demi kazen tersayang yang banyak membantu , aku okayy ajeh .
actually , kazen aku excident tadi . kene tahan wad sehari .
der , orang mintak tolong , jangan kedekut nak tolong eh .
bagusss ;D

sampai rumah , makan , terus bum tido .
time tuh dalam kul 6 petang gak ahh .
dahh lepas asar kann ?
tapi aku belasah gak tido .

kul 715 malam , ibu kejut , solat maghrib .
aku capai towel , mandi terus .
lepas mandi , kepala aku saket gile .
duhh ~
dah siap pakai baju seluar sume , aku keluar nak makan .

Ami : kak , kau pakai seluar terbalik ke ?
Aku : (tengok seluar) eh , mana ada . kan line merah kat luar ni .
Ami : tapii... apasal logo seluar kau kat belakang ?
Aku : haa ? yeke ? (raba raba poket seluar) . HAHAHAHA ! aah lahh . terbalikk .
Ami : HAHAHAHAHA !


.
.
.
.
.
.
.
.



Aku : laen kali , kau jangan tegur boleh tak ? malu lahh aku .















pesanan budak malas : jangan tido pas asar . nanti pakai seluar terbalik . sekian .