Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, December 21, 2010

.klise klise.

dulu kau gemuk , baju yang pakai semua longgar longgar .
tudung kau pun semua labuh labuh .
sekarang kau dah kurus , baju yang kau pakai semua melekat kat badan macam bengkung .
sekali kau tunduk , nampak badan .
tudung kau pun dah makin pendek dan makin jarang .
atau lebih teruk , tudung kau dah kau jual a.k.a hilang !

dulu tade sape kenal kau .
kau kawan jehh dengan sesiapa .
kau bolehh jeh lepak kedai tepi jalan .
sekarang kau dah popular , ramai orang kenal .
kau memilih kawan .
kau nak kawan dengan orang yang setaraf dengan kau jeh .
yang popular macam kau jugak .
paling cikai pun kau pergi makan dekat Kenny's Roger .


tiada kawan yang akan mengaku kawan dia buat salah .
kann ?




"hidup ibarat roda, kejap kau kat atas, lepas tuh, dia akan berpusing dan kau kini di bawah"

14 bantah cakap cikgu:

nama.aku.lynn said...

like2..=)

kembatolo™ said...

aku nak tayar kapal terbang.. ahal sikit. hha

idhzaty farid said...

kadang kadang kecantikkan dan popular.
membuat manusia lupa daratan :)

Nini said...

em.........mdlm mskdny..

Fariq said...

ade kaitan ngan kes ritu ke ni??

*fuyoo..header baru..

wah smart la yg macam spider tu..
[spider ke tu??? heheh]


BPM: Entri Khas Untuk Cik Ain Zulaikha

Azah Skaliskala said...

kenyataan yg sebenar kan :)

Misshy Innz said...

@nama.aku.lynn

like gakk ;D

Misshy Innz said...

@kembatolo™

merepekk ahh kau ;p

Misshy Innz said...

@idhzaty farid


betul sgt ! ;D

Misshy Innz said...

@Nini

;)

Misshy Innz said...

@Fariq


spider ?
mane yg mcm spider ?

Misshy Innz said...

@Azah Skaliskala

hehe xD

Fariq said...

@Misshy Innz
eh camne komen lai bley masuk sini ni?? adeh,, terpaste kat sini la agaknye,, keh keh keh


|BPM: Entri Khas Untuk Cik Ain Zulaikha|
|Buat Wayang DI panggung Wayang|

Misshy Innz said...

@Fariq

adoi adoi ;p