Friday, December 10, 2010

.buat buat busy.

yeayy !
blog tukar baju lagi .
walaupun warna yang sama , iaitu pink , tapi tak pe lahh .
nampak aii ni gegurl kann ?
walaupun ramai yang cakap, ai tak gegurl .
grr ~

semua aku edit pakai template designer .
100 % .
terima kasih blogger sebab menyenangkan kerja aku .
HAHA !
*kes malas nak cari template*

tadi aku timbang berat blog yang dah berusia 2 tahun ni .
83 kb .
ringan kann ?
macam tuan dia .

suka tak baju baru baby blog ai ?
*baby blog ? wekkk gelikkk ;p*

tadi adik aku suh aku tuka ke dot com .
"kau bayarlah pakai duet nuffnang kau tuh"
"aku bukan dapat tiap tiap bulan dowhh"
"haa kau kena lahh usaha lebih sikit"
"hurmm"
kene usaha keras .
header tuh nanti nanti lahh aku buat .
photoshop nan ado haa .
pc ai pc baru .
wink wink ;D


okayy ~
nak buat kek .
ibu nak makan kek .
tata !



suke ?
sile like .
HAHAHA !