Meet This Blog In Facebook !

Thursday, December 9, 2010

.aktiviti di pagi hari.

hola ! halo !
kabare ?
aku kan dah sehat dari demam , cuma batuk batuk jeh .
suara ai makin seksi yuu .
sila percaya .
okayy, thanks ;D


siang nanti , aku nak basuh karpet ibu yang dah dua kali di sirami air sirap selama ia di uia .
itu belum campur dengan air kosong lagi .
plus air manis yang berkaler jernih , macam air limau ais dan 100 plus .
sampai jeh rumah ritu , aku bagitau ibu  ; bu, karpet ibu ni dah kene air sirap , 2 kali .
pastu ibu balas ; nanti kau basuh lahh dekat depan umah tuh . bentang karpet .
jadi , esok aku akan berbasah basahan di depan rumah sambil menyental karpet ibu .
sapa nak join , SMS dulu kayy .
syokkk oii main air .
jangan risau .
ayah aku bayar bil ;p

pastu , aku ingat nak kua town jap .
pegi nagoya .
ritu ibu ada pesan suruh cari kain baju kurung yang aku dah cairkan dengan seterika .
baju tuh cantikk ouh .
dan aku rasa itu baju first yang aku mintak ibu pilihkan kain sebab aku belum cuti .
aku rasa masa tuh aku first sem kat matrix kot .


lepas tuhh ?
aku dah tak tahu nak buat apa .
tido kot ?
eh takk .
kene tengok tivi .
seribu kali cinta , putera katak .
me loike ;D













okayyy .
selamat tido .
dah pukul 134 pagi nie ;)