Meet This Blog In Facebook !

Friday, December 17, 2010

.rambut tempurung.

rambut mahkota wanita .

aku dah lama tak gunting rambut .
ade lahh dekat setahun .
hehe xD

kekecik dulu , ibu yang gunting kan rambut kan aku .
kakak sedara aku suka cakap rambut aku rambut tempurung .
sebab bentuk dia bulat jehh .
dari depan membawak ke belakang .
masa tuh kecik , masih inesen (sekarang pun masih inesen) jadi tak amek port ahh .

aku tak pernah rambut panjang masa kecik .
ibu tak bagi .
rimas katanya .
eh dia plak yang rimas .
plus , aku dulu ganas ganas .
memang tak ganas kalau rambut panjang .

bila dah besar sikit , dah tak nak ibu guntingkan rambut lagi .
ajak ibu pergi salon .
HAHA !
mak cik tuh gunting rambut memang terbaekk .
even sampai sekarang , kalau nak gunting rambut , aku memang pergi situ .
ibu pun pergi situ .
mak cik tu pun dah kenal aku .
*okayy melalut plakk*

aku suka gunting rambut layer .
rasa cun jehh .
KAH KAH KAH !
masa free hair dulu , pas gunting rambut , g jalan jalan jumpa kawan .
padahal nak tayang rambut yang baru di gunting .
gile keji niat xD
kawan kawan puji , rambut cantik , kembang sebesen aku .
HAHA !

aku pernah gunting rambut pendek gile .
siap boleh buat pacak lagi .
sampai adik aku cakap "asal muka kau macam muka aku ni ?"
haaa kau nampak .
hilang muka perempuan aku .
HAHA !

sekarang rambut aku panjang .
tapi tu lahh .
leceh nak jaga .
kene pakai conditioner bagai.
baru lembut gituu .
ahhh malas malas .

adik aku tak bagi gunting rambut pendek .
dia kata "nanti aku hilang kakak"
okayy tade , aku tipu .
dia kata "kau cantik berambut panjang" (apahal skema jehh ayat ni ?)
ouhh aku pernah berambut panjang masa 1st year kat matrix .

panjang plakk cite.
HAHA !