Wednesday, December 29, 2010

.lupakan duka itu sementara,

hello ~ enibodi blog ? (tuka home kepada blog, sebab anda sekarang berada di blog saya . hehe xD)
hari ni saya pergi dating .
dengan bestfriend saya .
nama dia darina .

asal nya dia minta saya teman kan dia pergi klinik dan cuci kereta sahaja .
tapi saya utarakan hajat nak pergi wangsa walk .
padahal dia baru jeh balik dari wangsa walk kot .

sementara menunggu kereta dicuci , saya bercerita kat dia pasal Aziz Hazmi, Hanis Zalikha dan Irine Nadia .
saya suka tiga orang ni .
mereka sangat humble =.='
saya tunjukkan fan page AH, HZ dan IN .
dena kata HZ cantik !

tujuan ke wangsa walk adalah untuk skodeng AH.
sebab dia ade post gambar dia tengah main bowling kat Wangsa Bowl .
tapi malang nya kami tiba lambat, dan AH sudah pulang .
huuu ~
jadi , kami hanya menghabiskan waktu mencuci mata di Wangsa Walk .

masuk guardian sebab dena nak beli pencuci muka .
tiba tiba saya teringat kan Kotek Luxe yang saya tengok dekat blog Eny.
"eh kau taw tak pasal kotex luxe yang pad berdesign tuh ?"
nasib kami baik .
kebetulan, hanya tinggal kotak yang tinggal.
satu kotak tuh gam nya sudah terbuka, jadi yang lagi dua , jadi milik kami ;)

lepas tuh , dena beli kasut baru ;)
kasut tuh saya yang pilih .
warna putih .
kata dena "kalau orang tanya, nak cakap ni farah yang pilih"
pastu saya cakap "tunggu sampai orang tu cakap cantik kasut baru cakap farah yang pilihkan taw"

lepas tuh , kami singgah di kiosk Hot & Roll .
saya tak pernah makan lagi benda ni .
ada 2 pilihan , crispy and pratha .
saya ambil pratha dan dena ambil crispy .
sedap ! ;)

sebelum balik uia , we had our dinner at Taman Melati.
kami makan nasi putih , telur bungkus dengan tom yam campur .
sambil borak borak .
cerita pasal masa kami kat matrix .
huu ~ best best !

saya sempat belikan dena pin ribbon kecik comel warna pink .
hope you like it dear ;)













dua tiga hari ni saya berdepan dengan pelbagai dugaan .
dugaan besar yang berat untuk saya hadapi sebenarnya .
tapi saya gagah kan juga .
saya ada tanggungjawab untuk di laksana kan .
doakan saya kuat ye ;')



t/t : skema kann ? aku rasa nak ketuk otak sendiri sebab buat aku taip entry skema macam ni . HAHA !

4 bantah cakap cikgu:

Siti Nadzirah Zakariah said...

kak innz..sory kumen nih lary tajuk..:) btol2 perlukan pertolngn kak innz..pasal blog iera..ari tu ade ubah template..pastu blh jadi dua pulak "blog post" nye..dah entry dua kaly kuo :( kak innz taw x nak bagi mam ubat ape kat blog tu? biar dye baik cam dulu..:( tolong ea kak..akak pakar blog2 nih..;)

Kaizen Shinobi.com said...

adeh~ citer pasal pad pulak~ ngeeeeeee~

MR. SYAH said...

berjalan sakan tu.. mesti bestkn..

Fariq Jalil said...

eh gi sana tak car cool blog la plak,, semalam beria2 sgt..