Meet This Blog In Facebook !

Thursday, December 30, 2010

.apa kau buat ni farahhhhh ??.

kau add fb dia .
kau komen komen dengan dia .
kau komen gambar diorang .
apa kau buat ni ?
kot ye pun frust , jangan macam ni dowhhh .
kau taw tak nanti kalau diorang gaduh , kau akan jadi punca perbalahan ?
kau sedar tak tu ?










awak , plz, i need an explanation .
jangan buat saya macam ni .
saya ada perasaan .
please ;(

14 bantah cakap cikgu:

maCy said...

adeh. relax2 :)

fynAz123 said...

knape ni inzz?

Kaizen Shinobi.com said...

erk! ni ko yg wat ke ada orang len buat? haha

s h a r a h said...

hati hati dengan entry ko yang membenci orang, sepertinye skarang sudah ramai yang bencikan kau :)

kembatolo™ said...

aku tak bole tolong

Fariq said...

dah 1013 pon jgn la sedih2 lagi,, ngeh3x.. lupakan yg lain,,

..hizamirahim.. said...

hurm.
tak tahu nak kata apa.
:)
think before you throw.
hehe.

Misshy Innz said...

@maCy

still trying maCy . thx for visiting ;)

Misshy Innz said...

@fynAz123

sedih lahh fynaz ;(

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

aku lahh .
tade org lain dah pasni .
insya allah ;D

Misshy Innz said...

@s h a r a h

thx for the reminder ;)

Misshy Innz said...

@kembatolo™

tape, thx sudi membaca .
lalalaa ~

Misshy Innz said...

@Fariq

tade kaitan dengan 1013 lah awak .
hehe ;D

Misshy Innz said...

@..hizamirahim..

erk ?
mcm pernah dgr ayat tuh ;p