Meet This Blog In Facebook !

Thursday, December 2, 2010

.lelaki kena reti benda ni.

benda apa ya ?
reti bawak motor .

alaa malu lahh kalau lelaki tak reti bawak motor .
mula mula mesti lahh pandai bawak motor , lepas tuh baru pandai bawak kereta .
kalau ikut undang undang pun , 16 tahun , amik lesen motor dulu .
17 tahun , baru boleh amek lesen kereta .

seorang lelaki , kena tahu bawak semua jenis motor .
motor yang ada clutch , yang tak da clutch dan lain lain (ada ke jenis lain , sorry , ai tak tahu sangat pasal motor . ai kan girl. wekkk ;p)
supaya nanti tak kene bahan dengan kawan kawan .
lex ar der .
tak semua yang bawak motor tuh mat rempit .
takkan lahh pak mat tempe yang bawak motor jual tempe pun di panggil pak rempit ?
come on lahh .


by the way , kalau lelaki bawak motor especially superbike , girls will adore you more .
trust me .
I'm a girl , I know lahh ;D


sekarang kann motor dah cun melecun, cakap luu .
susah dahh nak tengok orang bawak honda pet .
koman koman pun LC sebijik .
paling cikai pun , EX lahh sejibik .
ade FZ , ZR , RXR dan lain lain .


tapi , ikut korang lahhh .
mana yang korang selesa .
kalau rasa , bawak motor tuh , sesuai untuk budak kampung jehh .
drive lahh kereta . kaya kann ? minyak skang pun dah mahei .
its up to you .
































suka tengok mista macho bila bawak FZ merah dia tuhh .
agghhhh ~ rindu plakk .
erk ? *panggg*

14 bantah cakap cikgu:

Fariq said...

kalo bwk vespa or lambretta pmpuan xadore ke??
kang smart gak,,
old skool gitu,,

Deeyaudeen Sabri said...

haha.. aku tak reti bwk moto ! haha
tpi keta reti ! ;D

I n n z said...

@Fariq

tak men olskul ;p

I n n z said...

@Deeyaudeen Sabri


g blaja weyhh .
haha xD

..hizamirahim.. said...

haha.
nasib zami reti.
XB

Nini said...

Waaa..awk lg ok dr sya tau.. sya mnatau pa2 pn sal motor2 ney..hee


nk blja bwk tp sapa nk ajr? :P

mie said...

betul tu!!!
xsemua bawa motor itu rempit..
hehehheee

Kaizen Shinobi.com said...

aku tak pandai bawak motor! ada masalah? hahaha

I n n z said...

@..hizamirahim..

aah.
nasib zami reti ;p

I n n z said...

@Nini

ayah ke abang ke blh aja.
hehe xD

I n n z said...

@mie

hehe xD

I n n z said...

@Kaizen Shinobi.com

mesty lahh ade .
HAHA !

Nini said...

hahaha, ayh n adey saya kdkut xnk ajar..

JelinaJoli said...

gua lagi adore laki layan kapcai. nampak suci je muka memasing