Meet This Blog In Facebook !

Friday, June 18, 2010

.widgeo telah berjaya diremove.

kepada hellioz dan syahid. (sbb dorunk jeh yg ngadu)
dah tade pop up scanner dah.
sekian. terima kasih.

********

Raz : Weh ..
Aku : Ye.
Raz : aku kat senawang neyh, nak join x ?
Aku : x koser aku.
Raz : Jom jadi minah rempit, nak x naik rxz, pakai helmet arai.
Aku : tak minat rxz. zr tade ke ?
Raz : zr lombab. org nak g konvoi jauh2.



wahai encik raz, aku tak minat motor besar2 macam rxz tuh.
erk. rxz besar ke ?
aku minat yg slim melim macam zr tuh.
solid kan badan i, kata mr zr.
haha !

korunk pong taw kan yg aku minat babeng kat zr.
sampai link komen pong aku tulis pomen 125zr.
lalalalala ~





please read @ p/r : tenet dah kembali tenat. no more blogwalking to your blog. so sorry. =(
p/r 2 : ade blogger tuh kan dy tak approve komen aku. aku komen menegur. aku rase dah habes polite kot aku komen tapi mybe dy jenis ta leyh nk terima teguran kot. ngumpat plak aku. hahaha !


4 bantah cakap cikgu:

kembatolo™ said...

kete minat tak?haha

I n n z said...

kete ?
boleh la.
tapi tak suke drive.
xD

Ery Farieha said...

patut la xde komen entry aku
sedih aku T_____T

I n n z said...

ala ala ~ nt aku komen eh. wpun agak lumpy tenet ini. ;D