Meet This Blog In Facebook !

Monday, June 14, 2010

.aku mmg kuat minum.


ibu cakap mase kecik2 dulu.
aku kuat minum.
erk.
bukan minum air kencing setan tuh eh.

ritu mak sedara aku ade la ngadu kate susu dumex skunk dah mahal.
anak dy yg kecik ade dua org.
dy bukan org senang.
bla bla bla lagi la ...

pastu ibu ngan ayah open topik sal aku mase kekecik dulu.
kata ibu,
"Farahin dulu minum susu, pastu MILO pun kuat gak tuh"
menurut ayah pula .
"Ain dulu sebulan 2 tin susu, dy sahaja"

bukti aku kuat minum mase kekecik.
lalalaa ~

sampai skunk kot aku mmg suke milo.
tapi susu tepung dah kurengg.
tak shedap lah !~ xD

menurut cerita ibu.
dulu, aku susah nak tinggal puting dengan botol susu.
sampaikan ade satu hari tu, aku ingat lagi.
depan mata aku, ayah buang botol susu kesayangan dalam lubang jamban.
gile sadiss.
tapi aku tak ingat la ape reaksi aku.
HAHAHA !

nak korek lagi la cite2 aku mase kecik.
walaupun memalukan tapi at least dpt jadi kenangan tuk anak cucu nanti.
hehe xD


15 bantah cakap cikgu:

Hizami Rahim said...

haha.
innz, tahu tak,
zami anak sulung.
jadi manja terlebih.
zami hisap susu dalam botol sampai darjah satu.
haha.
lama seyh.
;)

I n n z said...

zami anak slg ?
eh, same3.
hOho.
lame tuh.
ayah buat mcm tuh sbb tanak hisap botol lelame.
nanti makin teruk plak.
xD

hellioz said...

gwa suke coklart!
gyahahaahahaahh~

hellioz said...

ah
sebok je ske milo cm gwa
gyahahahaahahaahaha~

Juwairiyah said...

hahaha. saya plak bila balik tadika, mesti cari botol susu.

salam ziarah~!

I n n z said...

hellioz : ape sebOk ? sape hidup dulu ? sape kua lambat, dy r sebOk. hahaha !

I n n z said...

juwairiyah : wahh ~ seb bek tak dibawak botol susu ke tadika ;)

kembatolo™ said...

ko tak isap susu cap gantung ke?haha

kasih said...

hahaha...aku paling tak shuke minum susu.. masa baby je kot minum.. kwang2..mak aku cakap aku suka muntahkan balik susu..
thats why body kurang immune.. keh3.. sadis ah botol kena baling masuk lobang jamban!

Ery Farieha said...

wahahhaha
anak sedare aku dok hisap puting smpi jongang skrg.
huhu~
jenuh tak bg, tp degil~

I n n z said...

kembatolo : minum gak kot. kalo x cene nk sehat . haha xD

ery : ko ptt wat care ayah aku. ko lempar puting dlm lobang jamban depan mate dy. haha !

kasih : lol. beh tuh minum ape ? mmg terbaek ah peristiwa sadis tuh. depan mate kot.
haha !

princeduyong said...

tak suka susu....bau lembu...

I n n z said...

susu fresh mmg lerw.

kaizen shinobi said...

wahahahhaha... patut r....

ko rupenye menghabiskan susu kat rumah ngko kan mase kecik2? ish3

I n n z said...

mesti la.
takkan ibu aku plak.
hahah ~