Meet This Blog In Facebook !

Monday, June 21, 2010

.pesanan PENTING kepada orang yang malas.

balik dari amek adik kat skola petang tadi.
dalam kul 3++ aku dah rase ngantOk.
sbb suhu sejuk kot.
sbb hujan air di seremban tengah hari tadi.
bapak masyukk derr xD

aku on lappy jap.
tak de tujuan pun sbnr nye.
pastu off balik.
aku terus baring, tutup mata.
tapi rase mcm x selesa.

tapi disebabkan aku sangat la MALAS.
aku biarkan je rase tak selesa tuh.
aku bantai gak tido.

kul 4++ aku terjaga.
ceh. sejam baru aku tido.
sbb rasa selesa tuh makin tak selesa.
dengan langkah MALAS yang amat.
aku bangun gak la.
pergi toilet.

pastu masuk bilik sambung tido.
terjaga kul 630.

kan bgs kalo dari awal aku hilang kan rasa tak selesa tuh .
tak de la aku kene tido 2 kali.
pembaziran waktu sungguh.

rasa tak selesa akibat dari tahan nk buang air kecik.
HAHAHA !

nasihat kepada pemalas2 sedunia.
sebelum tido, tolong la rajen kan diri anda untuk kencing ye.
sbb kalo tahan kencing, mmg kompom tak selesa.
yakni tido anda akan terganggu.
sekian pesanan dari presiden kelab malas.
KAHKAHKAHKAH !











aku tade idea.
jadi entry agak hampeh.
lalalaa ~~


9 bantah cakap cikgu:

liyana aziz said...

ni yg x leh blah.. tahan sangat punya pasal.. wakakakak.. selagi boleh tahan, nak tahan, malas nak g toilet... =)

fikah mus said...

aku naib presiden.
heee.

I n n z said...

yana : btl3 xD malas punya pasal xD

fikah : haha. boleh3 xD

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Cuba kau tnya adik kau kalau lelaki tahan nanti dia jadi apa?

Msti adik kau jawab "Tak tahan~"

Wakaka.Eh,ok,otak aku kaler biru.

I n n z said...

razi : err .. tak phm pape. esok aku tanya xD

kaizen shinobi said...

hahahhhaha... arituh pasal kentut... sekarang pasal kencing... ngehahhahaha

Sharinginfoz said...

hmmm tak boleh nak tidur susah jugak kan

Susu Badan Online

kembatolo™ said...

oit..tdo lam bilik air ag senang..hahah

I n n z said...

kaizen : keji kan aku ? haha !

sharinginfoz : btl3 xD

kembatolo : ta nakkk. sejukk. pastu bsh ;p