Meet This Blog In Facebook !

Saturday, June 12, 2010

.gajah dengan kancil boleh kawan tak ?.

ini kesah driving lesson.

most of us blaja driving pakai kancil kan ?
kan ? kan ?
angguk jeh.

kancil kecik jeh.
senang nak handle.
kan ? kan ?
angguk jeh.

mak sedara ku ade lesen memandu tapi tak pernah bawak kete.
dy tak berani.
sampai anak dy yg bongsu, baya aku pun ade gak lesen kete.
tapi tak berani gak bwk kete.
nak taw kenape ?

mari kita ikuti perbualan di bawah .

Atam = mak sedara aku.
Ibu = ibu aku la.
Iti = sepupu
Ain = aku

Atam : aku ade la ckp kat iti yg ain ni ha dah selalu bawak kete. tak de la macam kitorg yg ade lesen tapi tak gune.
Ibu : dah ko yg tanak bawak kete.
Atam : tak berani la. bak kata iti "mak, kite belaja bawak kancil, tapi yg ade kat umah gajah. ain tu laen la. kat umah dy mmg ade kancil"



korunk paham tak ?
tak paham ?
angguk jeh.
aku terangkan.

mak sedara n kazen aku tak berani nak bwk kete yg ade kat umah dy sbb kat umah diorg ade Vios dengan Saga jeh.
kan kete tuh besa.
sbb tuh panggil gajah.



^__^

5 bantah cakap cikgu:

Ery Farieha said...

wahahaha
macam aku weh
ade lesen tp x pernah bwk kete lg
:P

Hizami Rahim said...

wooooooooooooooooooooooo.
haha.
;)

I n n z said...

zami : mengapakah ? xD

ery : biaq betui ??

kaizen shinobi said...

ery.... okeh lagi ko....

aq lak? lesen pown xde lagi nih ha.... huaaaaaa

I n n z said...

kaizen : g la amek cepat3. dah tua dah tu xD