Meet This Blog In Facebook !

Monday, June 21, 2010

.tolong letakkan tajuk boleh ?.

dekat seminggu aku tade buffered.
menangis aku..

T___T

poyo plak.
tade mkne nk ngs.

sedih cket jeh.

tipu la tak sedih.
org laen berderet buffered.

aku sume dah metered.

huwaaa xD

bukak nuffy.

ade la pertambahan hasil jualan dalam bape sen tah.

pastu tengok2 ade 3 buffered.

muahahahaa !
suke lak aiii xD
weee
^__^
jom berjimba2.
HAHA !

semalam kan.
secara tibe2, speaker aku berbunyi macam ade hp yg akan berbunyi kat tepi dy.
taw tak bunyi dy cene ?

tak taw, g test kat speaker/ radio .

aku macam terkejut laaa.
sbb tade hp berdekatan speaker.

pastu aku tgk bodbod (bace : broadband) .

KALER HIJAU DERRR ~

warghhhhh ~~~!!!

jadi hakhogen aku..

kate adik aku ;
"its time kak"
grrr x(


14 bantah cakap cikgu:

kasih said...

yep, its time babe. aku nak gelak boleh? kih3.. slu menda jd kat aku. ijao je manjang if kat perlis.

I n n z said...

haha !
gelak jeh.
aku pun nk gelak.
haha !
ingt hijau tuh cntik gak eh xD

Redbloodsnow said...

xpe dik. nnti ade ler tuh. aku bulan 4 aritu...sebulan lebih xde buffered taw. lagikkkk nangis..hehe

DeVoteD LilY said...

da kebal da kalo bab2 tade buffered nih.. hikhik

suhaida shukor said...

i lagi la tak paham pasal nuffnang, duet nuffnang I rm10 pun tak lepas. Buffer2 lagi la I tak paham. hehehe

fikah mus said...

congrats tuk BE.
ko kne banyak sabar je weh.
aku hari tu pun 2,3 minggu jugak nak dapat BE balek.

kaizen shinobi said...

aq pun nak turut berjimba gak bleh? wahahhaha

dah tambah 2 buff lagi... berjumlah 8 semuanya!!! ngehahaha

cepat jeles ngan aq sifu... ngehahhaa

ade gak balek buff kan? arituh dok sedih je... metered 2 sen r... har har har

kau dah kalahkan aq... aq arituh 8sen... ahaks~

helena's said...

CIKHEL ADA 2 JEK BUFFERED :)

I n n z said...

redbloodsnow : uih ~ lagi lerw xD

devoted : hehe ;)

suhaida : x pe3. nt lame2 phm la eh ;)

fikah : nuffnang skunk dah ssh nk bg iklan. sbb dah ramai bloggers baru . kene berperang skit ah en ;D

kaizen : hampessss !! takpe3.

kak hel : tp kak hel ade advert xD

ZACK ENTRY said...

masyuk la lepas ni..=)

kembatolo™ said...

aku tak penah dapat pun buffered..cane nak dapat eh?hehe

I n n z said...

zack entry : masyuk kalo byk la. kalo metered, mampos. haha !

kembatolo : jgn tanye aku xD

nas said...

waa...congratz..ak pon baru jerk dapat 1..ehehee

I n n z said...

oke la tu dr tade ;)