Meet This Blog In Facebook !

Monday, June 14, 2010

.jangan mengeluh.

ouh hye !
selamat petang .
lambat plak.

rini isnin.
mesty ramai yg dah tgk nuffnang.
tgk income korunk kan ?
lalalaaa ~

aku baru bukak.
naek la sehengget
(jek).
buffered yg 2 sen tuh dah metered.
gile hampeh !
saje nak kasi aku harapan, pastu ko hancurkan.
dush3 nuffy ~

dah 14 june 2010.
ade lagi 3 hari.
pastu dah bertukar jadi tua.
dah takde angka 1 dekat depan.
menginjak ke angka 2.
sedeyhhh T___T
bakal meninggalkan alam remaja.
HAHAHAH !

dari semalam aku sek tanya adik2 n ibu pasal mengeluh.
"nape eh kita tak elok mengeluh ?"
kata ibu
"macam tak mensyukuri nikmat Allah"
motif aku tanya macam tuh sbb aku selalu dgr2 org cakap yg duet sentiasa tak cukup.
pastu opkos la dy ngeluh kan ?

kalo korunk tengok bil letrik uma aku.
ngeri kot.
bak kata jiran aku.
"dah macam baya installment kete"
tapi ayah tak pernah bising kat kitorg.
dy tak pernah sekat pengunaan kitorg.

jadi, jangan la mengeluh.
aku pun nk stop ngeluh la.
nanti mesty duet riban3 melon kan ?
hehe xD


10 bantah cakap cikgu:

kembatolo™ said...

aku pun tak mengeluh..
bley geng ngan ayah ko..hahaha

I n n z said...

ouh ye ?
bgs3.
nanti aku gtaw ayah aku. xD

kaizen shinobi said...

uish... jangan mengeluh...

hahahha

tapi ko macam mengeluh je nuff metered 2 sen? hahahhaa

Hizami Rahim said...

haha.
mengeluh?
zami kdg2 secara tak sedar termengeluh jugak.
huhu.
astaghfirullah al azim.
:)

Ery Farieha said...

haha
ko ckp bru aku teringat nak tgk
nek rm2 je
ekekekek~

I n n z said...

kaizen : tu bukan ngeluh, tu bengang. haha !

zami : elak3kan la yew xD

ery : byk tuh. haha !

kaizen shinobi said...

erk? bengang dan mengeluh len ek? ngehahaha

I n n z said...

ne same.
kalo bengang tu mcm marah. hehe xD

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

mana ada tue maaaa.... lagik berusia.... hehehehehehehe....

I n n z said...

mimie ; haha. tak same ke ? xD