Tuesday, June 15, 2010

.aku memang selalu merepek.



jadi blog ini mmg penuh dengan kerepek.
sile2 makan tanpa segan silu.
HAHAHA !
kerepek wak lu !
ouh da lame plak tak makan kerepek.



cube tengok dalam kotak2 merah tuh.
beza kan ?
3 bulan tuh mmg aku cuti setiap tahun.
oke tipu. kalo tade sotsem jeh baru cuti.
*dasar pemalas nk amek sotsem*

cepat la tanya macam mane aku hasilkan entry merepek sebulan 100++ ?
.
.
.
.
.
.
.
lambat la korunk.
penat aku tunggu.
HAHAHA !


taip la ikut suke hati.
lalalaa ~
blog neyh mmg tade informasi langsung.
kalo ade pon, sampah sarap je.
bwekkk ~

cikgu zi skunk dah malas nk updated blog. pukul kang taw la.
pastu encik kemba kate tade entry kalo dah balik uma, tapi hari2 update. tape2. aku sOka.
oke lah tata.

nie post berjadual.
time entry kua, aku tak online.
selamat mengomen !

see ~ penuh dengan kerepek eh merepek. ^__^


7 bantah cakap cikgu:

NAZ said...

banyak gila entry u. tak sedar i ahaha

Pojiepooh Abdullah said...

Ya ampunnnnnn.. Byk merepek sambil makan kerepek ni.. Apalah juga budak nih mbebel dalam blog ek> Pojie nk dapatkan idea update 1 entri sehari pun tkial² apatah lagi sampai beratus dalam sebulan? Hebat!

Love,
PojiePooh Abdullah

Nurul Ayu said...

haha...merepek pon best xpe la..

izuddinrahim said...

mesti ada sebut kemba..jahat tol kemba tu eh?haha..

tak update sebab tade tenet la wei..tak sangka lak ibunda sanggup masukkan tenet demi anak teruna kacak dye..haha

fikah mus said...

agaknya,F pun akan jadi cam innz lepas dah masuk maincamp nanti.
dah kurang update kot nanti.

Hizami Li said...

haha.
personal blog kan.
of kos agak merepek.
tapi itulah kehidupan kita.
nak buat camne lagi.
huhu.
keep on typing ye~
;)

Misshy Innz said...

naz : hehe, takkan nk kire plak en xD

pojie : taip ikut suke. hehe xD

ayue : yeke ? tak annoy ke ? xD

kembatolo : eh, ne de ckp kemba ensem jahat. lalalaa~ ptt laa. ke ko goda ibu ko suh msk tenet ? ngee xD

fikah : mybe. too bz. xD

zami : hehe ;) baek xD