Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, June 30, 2010

.eh , nape korunk wat aku jeles ?.

dari aku bangun , sampai la kul 5 petang neyh .
aku melepak kat GB .
asal RAMAI gile newbie yang cite pasal buffered earnings ?
hah !
asal3 ?

nak kena kah ?
HAHAHAH !

minggu neyh Nuffnang bagi sume newbie buffered kah ?
abeh tuh , kitorang-kitorang yang oldies neyh tak dapat kah ?
taw tak, account nuffy aku dah KOSONG = RM 0.00 .
buffered pun abeh sume metered .
ape yg tinggal pada diri ku ?
huwaaaa T___T

ke neyh sume strategi Nuffnang supaya tanak newbies lari ke ManggaAds ?
adOiii ~
wahai Nuffnang , bukalah mata anda .
kami yang oldies neyh SETIA dengan anda .
tiada curang mahupun terlintas di fikiran mahu curang .

kaizen ade cikit sbb dy reg ManggaAds .
jangan bg dy buffered lagi.
HAHAHAH !



ini entry mengada-ngada namenye .
mane izzudin ?
penat beta menunggu .
kate nak komen .
heh .
komen semua entry yang tertunggak .
shehpattt ! (baca : cepat)


16 bantah cakap cikgu:

kaizen shinobi said...

oi... pehal aq lak?

ngehahahahaha

aq nak test mangga ads je... tuh pown kat blog kecik aq...

ngehahahha

ape daa... kesian orang2 tua nih kan? x merasa buff dorang... wakakkaka

Ery Farieha said...

aaaa
aku jeles gak
cisss!

Farid MOFASAD said...

arrgghhh!!

advert best!!


tapi macam nak guna nuff balik lah..





ermmm








+_________+




ENTRI BARU GUA!!

I n n z said...

kaizen : tade2. curang gak tuhh . haha !

ery : jom sesame jelesh . waa xD

farid : erk ? nape ? kate adverts best . thee ^__^

cik helena said...

kite punye be pon da metered.haha

FarhanaDr said...

Akak newbie ke dik? Ooppsss.. Tak tak.. Akak tak wat kamoo jeles ye.. ;p

I n n z said...

cik hel : kan3 ? sume yg oldies sume tak dpt xD

kak farhana : akak ade buff baru ke ? hehe xD

BLOG PUTERA YUSOFF said...

ada jugak kes curang mcm ne

aanz said...

rindu kau wehh...
hohoo..x pasal2..

intanurulfateha ❤ said...

tinggal 0?
dah cash out ek?
mesti bykkkkkk kan! ;p

Aidi-Safuan said...

huhu... ala, blogging untuk fun je kan? rilek2 jer. :)

I n n z said...

yusoff : hehe xD ade2 ;)

aanz : haha. mane hilang ? ;p

intan : tak byk mcm intan lahh ;)

aidi : kdg2 jeles jeh ;D

kulanz said...

sya punya buffered pun hilang entah ke mana minggu ni.. daripada 7, sekarang ni tinggal 1, adess

kembatolo™ said...

lagi satu, nama aku eja ngan dabel 'd', bukan dabel 'z'..hahahaha

kembatolo™ said...

aku da datang nie..diam boley tak?taley fokus ni..hahaha

I n n z said...

kulanz : oke la dri sy. tade lgsg . huwaaa T__T

kembatolo : ne de aku bsg . bwekk ;p ye lah izuddin ;)