Meet This Blog In Facebook !

Saturday, June 19, 2010

.heyy rindu kau laa.

beberapa hari ni.
aku rase rindu sangat.
rindu kat uia.
heh. sejak bile rindu uia.
bukan ko tak suke uia ke ?

rindu suasana uia.
rindu nak merempit dalam uia yang banyak bumper.
rindu nak g jalan2 sekitar uia.
rindu nak masuk library yg luas.
rindu nak skodeng2 orang dari tingkat atas.
rindu nak kunyah2 mentos dalam kelas.
rindu nak bergaya ke kelas.

banyak kan rindu aku ?
HAHAHA !
dah macam org tak betul plak.




kat uia kan.
kalo dok dalam bilik, tido tengah hari pon aku berselimut.
sejukk weyhh.
syok kan ?

tapi mahallah laen aku tak taw la.
mahallah aku atas bukit, mybe sbb tuh sejuk kot.
hehe xD

sem depan aku tinggal sorang-sorang.
tade geng.
semua dah tuka2 bilik.
lgpun aku rase mcm dah renggang dengan dorunk.
darina suh tuka mahallah.
tah la.
nanti akan di pikirkan.
sbb aku tak taw nk bg alasan ape.









dah lame tak belajar arab.
subjek paling tak disukai.
tapi skunk rindu plak.
hehe ;)


6 bantah cakap cikgu:

DuniakuAbstrak said...

besa la..bila jauh d rindu bila dekat di x rndu..hee

kaizen shinobi said...

wahahhaha

dah start rindu UIA dah budak sorang nih...

hahhaha

jangan lupa aq punya indulgence... wakakakaka

I n n z said...

duniakuabstrak : btl3 ;)

kaizen : haaa . tunggu duet aku msk ek xD

s h a f i q h a s h i m _____ said...

bila dah tiada baru rindu :) biasa la tu :)

kembatolo™ said...

pegi jela jenjalan kat sana..taley eh?hahaha

I n n z said...

shaf : hehe xD gedik kan ;D

kembatolo : malas lerw. hehe xD