Meet This Blog In Facebook !

Friday, June 4, 2010

.kalah dalam lawan kentut. edisi SEDIH tapi gelak.

"eh, aku rase nak kentut la" sore aku.
puas aku cube kentut.
tak kentut2 gak.
hampeh ~

tibe adik aku kentut dulu.

"heh ! asal ko yg kentut ? kan aku cakap aku nak kentut." sore aku.
"tunggu kau kentut lame sangat. aku kentut la dulu" sore adik aku.


muke kecewa
T__T
kalah lagi .

9 bantah cakap cikgu:

.rafiq. said...

tak senonoh betul adik badik dua orang ni.

I n n z said...

eh neyh dinamakan keakraban taw xD

Hizami Rahim said...

wakakaka.
sabar je la.
lawan kentut?
haish.

Nurul_HaWa♥ said...

xpe2 aku faham..
aku pon slalu lwn2 kentut ng akak aku~~~
haha

I n n z said...

zami : try la dgn adik2. haha !

hawa : ko menang ke kalah ?

helena's said...

hahahaha!

Nurul_HaWa♥ said...

mst la aku menang!!!

tp klu ng mak aku, aku kalah!!!

hahaha

NurainiMZ said...

hahaha..tu pun bley men lwn2 eh..huhu

I n n z said...

kak hel : haha gak lah xD

hawa : err. dasat mak ko xD

nurainiMZ : eh bolehh jeh xD