Meet This Blog In Facebook !

Sunday, June 20, 2010

.kek tak sedap !.


internet aku down.
traffic aku down.
nuffnang aku down.
komen aku down.
sume down.
jadi jom nyanyi lagu DOWN.

"baby, are you you down, down, down, down"


setiap kali bday, ayah mesti beli kek.
kata ibu ;
'janji sambut'

sbb tuh aku berani kata, ayah mesti beli kek bile balik keje nanti masa ari jadi aku ritu.
mmg ayah beli pun.
kek tuh bulat.

decoration cantik.
simple jeh
^__^

kek vanilla ;)

tapi icing tebal gilosh.
dah r tak sedap.
icing tawar plak tuh.
kedekut gule weeyhhh.
tah kedai mane tah ayah beli.
haih ~

LOL.
bukan tak bersyukur tapi mmg tak sedap.
sedap lagi kek aku buat.
lalalalaa ~
1 inci agak nye tebal.
tapi euwwww ~
3 hari baru abeh.


tak lupe muke budak dah 20 tahun.
ade rase nk lempang tak ?
HAHAHA !



Alhamdulillah, Allah masih bagi aku merasai hidup sampai 20 tahun ;)
Hopefully sampai aku mampu nak balas jasa ibu dan ayah pastu sampai kawen pastu sampai dapat anak pastu sampai dapat cucu pastu pastu pastu tahh ~
hehe ;)

ko taw, aku seorang kakak yg suke marah2, garang, ganas dan suke menjerit.
tadi pun baru lepas menjerit, sepak, terajang adik.
aku sgt hebat dalam sepak terajang.
ganas kan aku ?
nasib la sape kawen ngan aku nanti.
erk.
ade ke yg nk kawen ngan aku neyh ?
lalalaaa ~

Aku : aku tak sabar nak ade anak sendiri, nk marah2 dy macam aku marah kau.
Adik : LOL. kawen pun tak lagi.


niat salah.
silap ari bulan, tak dpt anak lgsg.
padan muke aku.
atoiii ~



5 bantah cakap cikgu:

kembatolo™ said...

jadi sopan la sikit wei..!hahaha

Hizami Rahim said...

haha.
insyaAllah.
tunggu je.
;)

I n n z said...

kembatolo : aku juge berhasrat begitu. haha ! ;)

zami : okeh3 ;)

kaizen shinobi said...

aq nampak pown macam x sedap je...

ngehahha sedap lagi indulgence kan?

tuh letak kejap trus habis tuh...

hahahaha

I n n z said...

mmg la sedap.
rege pun sedap.
haha !