Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, June 30, 2010

.sampai bile derr ?.


minggu lepas aku berazam minggu neyh start hari isnin aku nak pose .
pose ganti le weyhh .
HAHAHA !

tapi hari isnin , aku bangun trs g peti ais .
pe cer ?
adehhh ~

pastu semalam berazam rini nak g jumpe dentist .
konon-konon nk bangun pukul 9 pagi .
pas jumpe dentist nak g umah kazen , tengOk gambar kawen kazen yg lagi sorang .
sudah nye pukul 11 pagi baru celik .
pe cer ?
panggg sekali .

sambungan entry semalam .
hamba Allah yg telah terlanjur itu.
akan dihantar ke Raudhatus Sakinah .
puas aku gugel malam tadi pasal Raudhatus Sakinah neyh .
upenye kat Melawati .
dekat la ouh dengan uia.
HAHAHA !


dah pukul 1:43 petang .
aku dah makan tapi belum mandi .
KAHKAHKAHKAH !





11 bantah cakap cikgu:

KuBi said...

ada kesan2 bau kambeng kt blog ni!! rupa2nya tuan blog x mandi!! isk!!

kaizen shinobi said...

wahahahaha.... patut r bau semacam je aq bukak blog pinky nih... wahhahaha

cik helena said...

siapa budak tu,huhu

kasih said...

erkk? p mandi la weii!!

Farid MOFASAD said...

busuk tak ingat

eykameow :) said...

memang betul2 diari budak malass! hehe

* mEsSy * said...

cm berbau je dtg sini.. ngeee..

=P

I n n z said...

aku dah mandi la weyhhhh .

Cik Nad said...

sme la.. cik nad pun tak ganti lagi..
ish2

kembatolo™ said...

ko pun nak ikut dye gak ke?aku ase banyak ag ruang kosong tuk ko kat sana..hahahhaha

I n n z said...

cik nad : hehe xD

kemba : tade tmpt kosong. mak aku dah kol . dush3 xD