Meet This Blog In Facebook !

Saturday, June 19, 2010

.bile berambut panjang nampak cantik la.

malam tadi bukak bluevy.
tengok folder2 pics aku zaman2 unibersiti dulu.
bhaii ~ lu skunk dah kawen kaa ?

ade la gamba2 tyme rambut panjang.
cantik la plak aku tengok.
aku tak cantik.
rambut panjang aku yg cantik.

tibe2 rase nk berambut panjang balik.
tp bile dah rambut panjang tuh, ko taw tak yg ia nya sangat rimas3.
pastu ssh nk jaga ?
lebih2 lagi bile dpt kat aku yg mmg malas neyh.
haih ~

nk letak gamba tapi tak bolehh.
kang jejaka2 kacak tengok kang, jatuh hati plak.
HAHA !
jatuh hati wak lu !
^___^


8 bantah cakap cikgu:

kaizen shinobi said...

aq jatuh jap...

jatuh dari krusi sebab tengok pic ko... hahaha

I n n z said...

tipuuuu ~
mane ade pic aku.
haha !

ஐ Nurul-chan ஐ said...

betol tuh kak innz. :)
rambot panjg sgt rima ohh,
pastu sgt leceh nk jaga. kih3 :P
cmner laa kan kalu rmbot owg yg pnjg smpai muntut tuh? wakakaka XD

I n n z said...

nurul : tu ah. dorunk tak rimas agak nye.

kembatolo™ said...

nasib baek tak letak..
kalo tak,aku hentam cukup2..hahaha

I n n z said...

kembatolo : sbb aku taku kene hentam dgn ko la, aku tak ltk. xD

fikah mus said...

sblom aku masuk kuantan, rambut sah2 nak kena potong weh.
senang sikit.

fndrocka said...

sama ar.aku pun tgk gambar2 aku..rupa-rupanya aku ni kacak orgnya...

Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes