Tuesday, June 15, 2010

.paham-paham je lah.


hola !
selamat petang.
dah pukul 2 dah.
aku baru bgn sejam yg lepas.
jeng jeng jeng .

hoii !
rini aku obersleep weeyhhh.
aku syak masalah hempong
(bace : handphone) la.
sbb selalu nyer hempong aku ade jeh kat atas katil.
tido bersama2.
tapi semalam aku letak atas meja solek.
jauh dari katil.
jadi, aku tak leh nk tgk2 jam udah pukul berapa datuk harimau.
tu yg oberseleep tuh.
hehe xD

sampai ibu ketuk2 pintu dengan dahsat nye.

oi, bangun !
seb bek la aku dah basuh kaen malam tadi.
kalo tak mmg esok la kaen aku kering.
kahkahkahkah !

merujuk rajah di bawah.;


ritu aku g blog sape tah.
blog syukri kot.
ade iklan libresse neyh.
aku klik,godek3.
menarek kot.
pastu ade link request sample.
aku pong klik la.
mende pree kan ?

dy cakap ag 3/4 minggu aku akan dapat.
tapi aku dah lupe sebenar nye.
lagipong ritu g youth '10 aku dah dapat dah sample.
hehe xD
saje geged nk mintak lagi ;D

pastu dy anta email kate delay.
aku nyaris2 nk delete dah.
sbb dlm SPAM.
seb bek mate pikap lagi .
(aku tak rabun eh wahai encik kemba, aku tak sure sape yg salu komen kat blog aku samada izzudin/izwan.)

2 hari lagi birthday aku .
yeay3.
agak2 adiah ape aku dpt thn neyh eh ?
lalalalaaaa ~
berangan jap.




10 bantah cakap cikgu:

izuddinrahim said...

ah!!rabun tetap rabun..haha

weh..selamat ari jadi..
hepi becoming besday..
aku orang mula2 kan?yess!!haha

Misshy Innz said...

oi , ne rabun la oi.
sehat ag mate aku neyh.
haha !

nak adiah laaa =(

MOFASAD said...

sekarang dah pukul 3 weh!!!

gi masak!!! membuta je!!!


>>____________<<





...
GUA ADA PERSOALAN, ANDA YANG BAIK HATI BOLEH BAGI JAWAPAN TAK???? PLLZZZZZZ!!!!!!
>>__________<<

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

hari lahir yang ke berape? tak buat makan2 ke? minum ke? hehe

hudhud said...

apa tu libresse tu? hehe

Hizami Li said...

wah.
apabenda tu ek?

Misshy Innz said...

farid : dah siap masak dah. makan pun dah .

hudhud : libresse tuh yg dlm iklan tu la. yg ade buah tembikai tuh. hehe xD

cik aidacomei : yg ke 20. tak kot xD

kaizen shinobi said...

libresee? ye r.. takkan aq yang nak sample kot? hahahha

Misshy Innz said...

zami : err. tembikai. wahaha 1 xD

kaizen : ne taw kot2 nk request tok gf ke. haha

izuddinrahim said...

adiah tade..tak cukup bajet..haha..
mintak laen kali..haha