Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, June 23, 2010

.karya adik aku.

Terkentut
Seorang anak sedang makan di meja makan.Lalu anaknya berkata,

Anak:Mak,saya nk terkentut
Mak:Kenapo??
Anak:Sebab tadi saya tertelan sesuatu.
Mak:Apa yang kamu telan? ?
Anak:Sesuatu yang menjengkelkan yg menyebabkan saya akan terus mengentut.
Mak:Sesuatu?Kamu menganjing ke?
Anak:Otak ko..ko ingat aku makan anjing?aku dak2 lagi.(dalam hati)
Mak:Apa yang kamu cakap tadi?
Anak:Saya tak cakap apa-apa.
Mak:Jadi,bila kamu nak terkentut?
Anak:30 minit lagi..
30 minit kemudian…
Mak:Bila ni daa?
1 jam kemudian..
Mak:Woi!bile daa?
Anak:Kenapo mak nak sangat saya terkentut?
Mak:Dah mak goma..
Anak:Saya cume tertelan libresse yang berbelah dua macam bontot..
Mak:Apa tuh libresse?
Anak:Faham2 je lah..




aku jumpe dalam bluevy aku semalam.
tah bile tah dy tulis.
aku copy bulat2.
tade edit punyee !


5 bantah cakap cikgu:

kaizen shinobi said...

err aq baca ulang2 3 kali still x paham der... hahaha

kembatolo™ said...

boley telan ke mende tu?
tak mabuk? hahahahaha..

I n n z said...

kaizen : aku pun tak phm. haha ~

kembatolo : tah dy. dah racik kecik2 kot. xD

syAzAnA said...

libresse tuh ape ekh?

I n n z said...

tak taw ke ?
tuala wanita la ;)