Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, June 16, 2010

.artis tuh yg rupe macam aku.

entry kat bawah neyh kire halal la eh.
stop kat situ.
tibe2 mcm malas nk wat entry baru.
lalalalrikkk ~~~~!!!

oke3.
tade3.
hari laen aku buat eh xD




zaty , ko buat aku blush3 neyh.
HAHAHA !
jap2. nak feeling2 artis. awww xD
tapi gelak jeh tadi.
sbb ko bukan org pertama yg ckp muke aku macam ainul aishah.
aku pong tak pasan yg muke aku mcm dy.
mood : perasannn

ex aku pong ade gak ckp yg muke aku macam beliau.
pastu siap tak leh tengOk sume cite lakonan ainul.
sbb kalo tengOk mesty ingat kat aku.
motipp ??
dy rindu aku kot.
kahkahkah !

kalo tengOk ainul neyh.
kulit kami same kan3 ?
berkulit gelap.
dy anak mami kan ?
penang marii.
aku org pahang.
tade plak keturunan penang.
kedah ada la.
belah ayah.
tapi tok aku putih macam cine.
dy gelap yg cantik la.
aku gelap yg tak cantik.
T___T

tang mana yg ampa kata aku iras2 ainul neyh ?
habaq mai.
hehe ;)



ouh pastu, menjawab soklan robinho.
aku mmg tak reti pakai tudung la.
mmg selekeh oke.
sbb aku baru2 jeh nak pakai tudung neyh.
19 tahun derr, aku free hair.
sabar eh. t elok la aku pakai tudung tuh.
^__^




21 bantah cakap cikgu:

miss dilla said...

perghhh.
19 tahun.
heeee.
lebih kurang aku je

@yuE said...

kat mata kot....tak pon kat kaki...aisehhh tak tgk plak aku kaki ko...haha

I n n z said...

dilla : aku kan pemalas. haha !

ayue : kaki ? tak mungkin same. haha !

kasih said...

mata! hidung! keh3.. tang tu memang sama aih! chek tak tipu habaq mai.
keh3.. tudung ko? ok je wehh.. tade teruk sgt bentuk.. aiceh..dah lama kang reti la pakai...kan?

syahid said...

aku teringat kes ainul aishah ni dekat blog gosip..kes tak pakai bra pun jadi.. siap lak ada pengakuan ainul..bangang betul..aku pun siap baca. aku pun sama bangang kan kan kan?

I n n z said...

kasih : haha ! ye la tuh. xD btl3. nt da lame2 . cantik lah. haha xD

syahid : agak la. haha ! xD

hudhud said...

mmg u ada rupa macam dia pun hehe

I n n z said...

haha !
tade la.
uolz slh tgk neyh xD

hellioz said...

yela2 same

kembang r tuyh

gyahahaahahaahahaah~

Hizami Rahim said...

haha.
hai ainul.
tiba~
;P

I n n z said...

zami : hye shahir xD

hellioz : huh. tade mkne nye. lalalala ~

fndrocka said...

kemain seksi lagi artis tu..nampak tali bra.tapi sumpah tak perasana bila masa dia masuk tv

Latest Entri : Peluk Cium Romantiklah sangat

Nurul Zaty said...

hahahaha..
tu la..msa 1st buka blog ni.
duk tgk muka cam knai..tpi x tau nak sbut artis mana..
hee..so bila dh dpt cam nama ainul aisyah.. bru gitau ko..hehe

:)
tak tau nk kta sama tang mana
tpi mmg ada iras..
cba suh ainul pkai tudung..
hehe..msti jdi kmbar..hee

I n n z said...

fnd : dy seksi, aku tak. haha !

zaty : haha ! ang p gugel ka yg jumpa name dia tuh ? haha ! aku tgk tak sama pun. xD

s h a f i q h a s h i m _____ said...

cik innz :) nak sainzz!!!

I n n z said...

erk ?
ritu tanak mintakk. xD

kembatolo™ said...

nasib baek da insap kan?ahaha

I n n z said...

btl3.
alhamdulillah xD

Ery Farieha said...

ohh
b4 ni ko free hair ek?
baru tau lak
heeee.
takpe2 slow2.
nanti leh cun cm aku. erkk salah2. leh cun cam heliza
ngahahaha

kaizen shinobi said...

ko? artis? hahahaha

nak sign~

I n n z said...

ery : haha ! hopefulyy.
tapi cene nk cun mcm heliza ? heliza cun tang muke derr xD

kaizen : boleh3. tnggu bulan depan. haha !