Thursday, June 17, 2010

.manusia hipokrit.

mule2 aku tak taw pong pe mksd hipokrit.
sampai la ade satu hari tu.
takkan 2 hari plak en.
aku tengok kwn aku marah2 kwn dy.
dy ade sebut perkataan hipokrit.
then, aku pong phm la menatang HIPOKRIT neyh.
lalala ~

buken nk cite sejarah aku kenal ape itu hipokrit.
tapi mende laen.

kan aku pernah cakap yg aku dah 19 tahun free hair.
lps aku abeh skola jeh,ibu dah bising2.
suh aku pakai tudung.
tp aku still bega laie.

pakai tudung pong kat uia jeh.
bile balik, tudung terbang di bawa angin lalu.
aku tak tetap pendirian lagi.

gamba profile pic kat fb/ms/fs sek berubah2.
jap pakai tudung, jap tak.

ade sekali tuh.
kejadian berlaku kat myspace.
ade sorang pompuan saiko, kate aku curi bf dy telah mengutuk aku di status nya.
padahal bf dy yg da tak nak dy.
pastu nk slh kan aku.
heh sungguh pompuan itu.

mule2 gamba pakai tudung, tibe2 tuka gamba free hair. apa nak jadi la dunia ni. bla bla bla tah ape dy carut lagi kat situ


sentap aku weyhhh .
mmg terasa habis ah.
sbb pas aku tuka jeh gamba,dy terus post status camtuh.
berapi jeh gua.
adehh ~

tapi kannn.
skunk kalo kua g jalan.
jalan tu mkne nye nk g jauh2 la macam g sopink ke, kua makan ke,g jumpe kwn ke.
aku pakai la tudung.
tapi kalo setakat sesaje nk amek angin sekitar taman/g kedai depan uma.
aku tak pakai.
siap short sleeves lagi baju aku.
cume sua je tak short.
hehe xD

hipokrit kan aku ?


9 bantah cakap cikgu:

Unknown said...

bukan hipokrit
yelaa
mcm ko, da lame x bertudung kan, tibe2 nak berubah payah jugak
nanti lame2 biasa la tu
kan? :)

liyanaziz said...

innz, sekarang ni mmg ramai buat macam tu, ada yg pergi keje pakai tudung tapi bila balik umah tak pakai tudung.. to be frank yana pun sama, bertudung sepenuh masa tapi bila pergi bermandimanda, nak mandi yana bukak tudung.. rasanya it's take time.. dakni tengah usha bju swimming muslimah.. =)

Hellioz said...

relax sudah
u r being your own self

chillax
gyaahhahaahahaah~

hakimfaridzul said...

eh2..mana de hipokrit la...

okay je tuh!

nway, nak lakukan perubahan pun bukan senang.

bersyukur sebab akhirnya dapat memulakan perubahan~

izuddinrahim said...

ko pikir sendiri la tu..
kan da 20..kan kan?hehe

Asyraf Hamasaki said...

takper tuan tanah boleh berusaha perlahan lahan
bukan senang kita nak perbaiki diri kita sendiri
usaha doa dan tawakal la semoga di permudahkan perjalanan oleh maha pencipta
:-)

Misshy Innz said...

ery : bgs la ko memahami,tp yg tak memahami ? adehh xD

liyana : hehe . same la. kite pong kalo g mandi2 haram nak pakai tdg. xD

hellioz : oryte2 xD

hakim : rase mcm hipokrit jeh . thee ^__^

kembatolo : haha ! oke3 xD

Misshy Innz said...

ery : bgs la ko memahami,tp yg tak memahami ? adehh xD

liyana : hehe . same la. kite pong kalo g mandi2 haram nak pakai tdg. xD

hellioz : oryte2 xD

hakim : rase mcm hipokrit jeh . thee ^__^

kembatolo : haha ! oke3 xD

Misshy Innz said...

asyraf : baek =) thx yah xD