Meet This Blog In Facebook !

Thursday, July 1, 2010

.cheque Nuffnang dah otw la weyhhhhh .


hOLa semua !
weyyhhhh ~
rini aku bangun awal weyhhh .
kul 830 dah siap mandi .

ko jangan maen gile .
mana nak carik innz budak malas bangun pepagi gitu .
KAHKAHKAH !

tu semua gara-gara kazen terchenta yang meminta aku untuk menjadi PA beliau hari ini .
dy nak bukak akaun Maybank la , nak tangkap gamba la , beli stok makanan la .
sbb esok sudah mahu pulang ke UiTM , seri iskandar .

dari pagi sampai ke petang .
merempit dengan Nouvo beliau .
penat , saket bontot .
HAHAHA !

gambar semua adalah edit .
kasi bloommmmmm , putih dan licin sket en .
terbaekkkk kannn ?
ate, aku kan hitam logam .
pastu berjerawat teruk T____T

lokasi : Lake Garden , Seremban .
time tunggu hujan benti . pastu rehat makan junkfood.

*haip3*

*bOOoo*

*belakang tuh sepupu terchenta. maaf , dia sudah berpunya .*

*cube tengOk kat dagu tuhh . teruk kann ? T___T*

*cik belalanggg*


tengah hari balik makan kat rumah dy .
sambil-sambil belaja gune DSLR NIKON beliau .
asek gegar jeh gambar .
mmg dasar parkinson betul .
LOL. cene nak pakai DSLR izuddin nanti neyh ?
KAHKAHKAHKAH !
kata izuddin : tak hengen aku bg ko der .

bila sampai rumah , nampak ade kotak libresse atas kerusi .
opkos la untuk aku .
sbb aku yang request .
kan aku de bgtaw dlm entry yang lepas3.
lupe ke ?
xD

*mende freee ^___^*

*yg kiri tuh , dpt free mase g youth '10 ritu .*



pastu bukak email .
weee xD
cheque nuffnang dah anta .
^____^




*2 amount berbeza , sbb bulan tuh aku cash out 2 kali ;)*

*SENT !*

bukak blog , tengOk banyak gile komen .
first tyme ever .
most of them dari izuddin .
sbb qada balik komen yg dy tertinggal .
malam tadi , aku dah tengOk dy komen dah .
saje tanak approve awal3 .
hehe ;)
pukul 3 pagi tuhhh .
jadi,weyhhh . aku dah balas komen3 ko .
neyh buat aku syg ko lebih neyhhhh .
HAHAHAHA !



*kembatolo kembali merebut takhta kaki pomen ;)*





9 bantah cakap cikgu:

kembatolo™ said...

gilak! manyak kali nama aku kuar sini..haha..dslr aku tuk laki je..pompuan nak gune, hnye bini n mahram aku je..hoho

wanie said...

aku punggg :) hehe..td nuff bagi email..weeee~ x sabar nyeee :))

I n n z said...

kemba : oke. jom kawen .

wanie : dah dpt, open table ha. ko blnje. lalala ~

kaizen shinobi said...

peeghhhh....terus 88 kot? ngehahhaa

xleh jadik nih...

wahh... nampaknya sebelum masuk kang cheque dah sampai r nih? ngehahhaa bleh r ko belanje aq kan? ngee~

Ery Farieha said...

wehh
aku request gak
asal x dapat pon lg?
huhuhu~
(bpe byk stok pad ntah)

Hizami Rahim said...

wah.
tahniah kembatolo.
ahaha.
adeh.
ku makin merosot.
kerana kesibukan.
sorry.
;'(

J. Love said...

belanje gua gi doktor gune duit nuffnang lu tu bley tak? gua punye baru ade rm2.85.

Farid MOFASAD said...

urrrrrmmmmmmmm



tak taw nak komen apa

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

nama aku top 5.hahaha.ok ler kot dari xde langsung.

kem salam ah dkt kazen kau.bukan nak ngorat pun sje tmbh pahala bagi salam.keh keh.