Thursday, July 29, 2010

.contest ADA APA DENGAN NAMA.

dah lama tak join kontez.
walking2 kat GB jumpe kontez dari blog neyh.
rase macam best jeh .
jadi, jom join.
haha xP

Syarat-syaratnya berbunyi:

1. Letak link http://cleoputri.blogspot.com/ dalam entry tu. Tujuan untuk mempromot, of koz :D
(Okla tu cuma letak link je, tak payah nak banner-banner bagai.)

2. War-warkan pada kawan-kawan. Dan mesti letak minimum 3 orang nama kawan tu. Kiranya tag la ni.

3. Kalau suka blog ni, jadilah follower. Kalau tak suka, takpe. Anda masih layak untuk join. Huhuu~

4. Lepas dah post entry tu, jangan lupa bagitau saya tuan punya contest ini dengan meninggalkan komen di sini.

5. Pilih satu entry dalam blog cleoputri ini yang anda suka.

Ok syarat habis.

Tarikh tutup peraduan adalah pada 08.08.2010, jam 8.00 malam.
Seramai 3 orang pemenang akan dipilih dan setiap pemenang berpeluang memilih hadiah yang akan disponsor oleh Cinta Kraf (aku punya gak tu. ehee~).

Keputusan peraduan akan diumumkan selewat-lewatnya seminggu dari tarikh tutup.

syarat dy senang jeh .
jadi ini karangan aku .
ehem3.
bismillahirrohmanirrohim.....

kenapa INNZNINETY.BLOGSPOT.COM

terbahagi kepada dua suku kata iaitu INNZ dan NINETY.
innz tuh aku modified dari nama aku .
nama aku FARAHIN.
kawan-kawan aku panggil aku FARAH.
tapi aku tak nak gune nama FARAH sebab common sangat .
sejuta oke blogger nama FARAH . (hiperbola di situ.)

ayah panggil aku AIN.
pastu seluruh kerabat panggil aku AIN.
nama tuh agak asing di kalangan kawan-kawan .
aku decide nak gune nama AIN la.
tapi aku rasa name tuh pun macam common gak.
adehh ~

pastu aku decide adapt dari nama AIN tu jeh .
aku modified sikit , maka terhasil lah nama INNZ.
aku tengOk combination huruf-huruf dalam INNZ tuh macam cun jeh en .
HAHA !

NINETY plak sbb aku lahir tahun 1990.

maka wujudlah INNZNINETY.BLOGSPOT.COM
sejujur nya neyh kali pertama aku masuk blog beliau.
jadi aku rase entry paling aku suke entry kontez neyh lah.
hehe xP

kene tag 8 3 orang plak .
aku nak pilih manusia-manusia ini .

  • http://akuberblogging.blogspot.com/
  • http://naughtytwin.blogspot.com/
  • http://citrahatialieshakirana.blogspot.com/

naseb la korang .
hehe ;)

6 bantah cakap cikgu:

kaizen shinobi said...

wahaaaaaaaaaaaaa! missy lak? ngehahaha

Misshy Innz said...

esh
tade kaitan dengan url.
jadi tak yah cite.
haha xP

Cahaya cK said...

hye hye innz, thx sudi gak join contest ni. walopun 1st time jenguk cleoputri yek. huhu.

90 yek, muda sgt2 la ni :)

makluman: borang peraduan ini telah pon di forwardkan kpd juri2 profesional dan juri jemputan. kpd juri awam, anda boleh mengundi dgn menaip innz dan hantar ke 388888.

Misshy Innz said...

@cleoputri


erk ?
muda ?
dah tua dah. hukhuk ;p

Syed Fauzi said...

haha pendededahan terbuka di situ :)

Misshy Innz said...

@Syed Fauzi

haha.
eksklusip tuhh ;)