Meet This Blog In Facebook !

Sunday, July 18, 2010

.masalah si budak lompat.

aku satu batch dengan budak-budak '89 sebab aku lompat kelas masa darjah 3.
sape yang tak tahu sile gugel pasal "PENILAIAN TAHAP SATU".
mase skola, aku tak alami masalah neyh .
bile masuk tertiary level , baru timbul .

"kak farah amek ape sem neyh ?"
"kak farah satu kelas dengan kite tak?"

oke.
mule-mule aku macam tak dapat trime oke.
sebab yang panggil aku kak farah neyh sume nye stok-stok dak '90.
sebaya kot .
tah3 aku ag muda dari kau .
lama-lama aku nek penat cakap.
so, aku biarkan jelaaa ~
sekurang-kurang nya ko respect aku ckit. muahahaha !

well~
punca nya sebab aku awal setahun dari dorunk .
abeh skola awal .
thats why they call me kak farah .

aku plak puas la explain .
"err, ta yah la pakai kak farah . sbb kite sebaya kot."

lagipun aku tak bape suke sgt org panggil aku kak.
sebab rase diri begitu tua.
wakakaka !
well, aku kan maintan 18.
lalalalaa ~

lagipun muke aku tak meced pun kot .
thee ^____^


ade tak budak lompat laen yg menerima nasib seperti aku ?
tak kisah la lelaki ke perempuan .

27 bantah cakap cikgu:

LORD ZARA 札拉 said...

ha ha ha~

ku pioneer batch utk PTS.

tak kisah org panggil akak kalau di universiti sebab ku tahu ku dah bayar yuran lagi banyak dari dorang~

ha ha ha~

kaizen shinobi said...

wakakakakakakakakaka~

aq x lepas beb PTS... kalau x aq dah 3rd year kot sekrang? cheh~ mcm tau2 je kalau aq dapat lompat aq masuk uia... haha

www said...

ye ke muke x matured...
muke dh ade iras2 makcik timah dh ni...
muahahahaha....

just me. said...

tak dapat nak merasa pts.
tahun kitorang dibubarkan.
lalala:)

just me. said...

tak dapat nak merasa pts.
tahun kitorang dibubarkan.
lalala:)

Miss Shizu said...

ta lepas pown pts dulu...tp same wif me..ta suker org paggil akak walau taw budak tuh umur dier bwh kiter....ase cm da tue jek...tp suker paggil org akak walau org tuh sebaya..kehkehkeh...=))

Ery Farieha said...

ngahahaha
stendet ah tu
kadang2 junior tp sebaye pon panggel akak.

PinQib said...

aku msuk exam tu, gagal. so ak x lompt kelas..

xde probs.

Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Wo ai ni♥

kembatolo™ said...

aku bukan lompat,aku terbang je..haha..

aliesha kirana said...

ak lak menghadapi mslh dgn budak yg masuk kelas peralihan, kire dorg sebaya cuma dorg junior ak la.. still nk panggil kak.. so ak terima je la.. hehe... mase zmn ak dl, xde pts lg.. (cet.. mcm tua sgt ak kn..hehe), budak lepas ak baru ada... then ade la kwn2 ak dr budak pts, tp dorg ok je.. ak pn xsoh pnggil kak..hehe...

Dairy Liyana said...

Die pnggil "kak" cz hormat.. or maybe xtau nk panggil ape kot..

ザ-sylver-shooter said...

korang pompuan, budak lompat panggil korang kakak, bdk laki tk de harapan nk panggil kitorng abang, tak puas hati tul aku..

Aliesya♥Amani said...

aku amek test utk pts tue...
tp x lepaS!!
melepas aku..klu x mesti aku muda mcm ko....hahahaha

nurul said...

nie kes nk maintain muda erk...
bgs2.... hehehe...

I n n z said...

@LORD ZARA 札拉

tak pernah terpikir plak psl yuran tuh.
haha ~

I n n z said...

@kaizen shinobi

haa tu la psl.
kondifen jeh kau.
hahah !~

I n n z said...

@www

siapakah makcik timah ituu ?

I n n z said...

@just me.

neyh mesty batch my bro neyh.
92 kan ?
xP

I n n z said...

@Miss Shizu

kan3 ?
tak suke gak .
haha !~

I n n z said...

@Ery Farieha

tu tanda dorunk respect senior.
tp aku tak suke xP

I n n z said...

@PinQib

yeke ?
selamat la kamu ;D

I n n z said...

@kembatolo™

kau mmg , over.
terbang tak nak dekat plak en.
smpi mesir.
haha ~

I n n z said...

@aliesha kirana

respect senior tuhh xP

I n n z said...

@Dairy Liyana

haha. mybe dorunk tak taw nk pggl ape ;)

I n n z said...

@ザ-sylver-shooter

geli jeh bdk laki nk pggl abg2.
hehe xP

I n n z said...

@Aliesya♥Amani

ape3 ?
aku muda ?
hehe xP

I n n z said...

@nurul

hehe xP
gedik kan ?
xP