Meet This Blog In Facebook !

Monday, July 5, 2010

.pandai-pandai lah kau urus diri ye .

kul 2 tadi baru sampai rumah .
hantar alip pegi register jat GMI.
terpegun aku tengok bangunan GMI .
meletopz terbaek eh !


yang ditunjuk oleh anak panah adalah adik aku .
serba hitam yaw !
belt kaler putih .

bilik dy kecik kottt .
besar lagi bilik aku kat uia .
pastu bersawang gile .
macam tak pernah orang duduk .

1 bilik 5 orang .
toilet dalam bilik .
tapi satu jeh .
wat nye sume kelas same time , tak ke penat nak beratur .

compartment adik aku, dy punye rail langsir rosak dan tercabut .
compartment laen elok jeh .
siap la ayah dgn alip baiki sendrik .
aku cakap la kat ibu "orang laen punye oke jeh"
pastu ibu cakap "sebab dy taw yg nak dok kat bilik neyh technician"


pastu, almari kayu .
elegan tapi pintu dy macam nak tercabut .
adoiyaii ~
meja study goyang .
hek ?
aku rase mmg blok tuh tade orang duduk before la .

aku tanya kwn aku , blok dy mmg gitu ke ?
pastu dy ckp , dy blok lain plak .
jadi tak taw psl blok adik aku tuh .

faiz, kalo awak tak caye , awak g la bilik adik saya , tengOk .
saya tak ckp tipu .
^___^

tapi dari luar nampak mmg cun ah .
menganga aku tengok .
bangunan warna warni .
hehe xD
design terkini .

uia ado ?
tak de makna .
bangunan lame .
paling cantik pun KAED .
yang laen sume seragam .

alip , belaja elok2 ye kat GMI .
selamat menjadi engineer  ;)

ouh lagi satu .
tadi ade gak perempuan.
agak2 dorunk amek kos ape eh ?
sbb dorunk dpt gak kasut bengkel tuh .

oke la.
nak g amek adik dari skola .
tata .