Meet This Blog In Facebook !

Monday, July 5, 2010

.i'm alone in the crowd .

pernah dengar tak perumpaan tuh ? (jadah , skema gile ayat aku)
budak-budak uitm dah balik uitm .
budak-budak poli dah balik poli .

neyh first time oke aku rasa macam ni .
selama neyh uia la yang paling cepat mule sem .
tak taw nape cuti kali ni begitu lama .

jadi , aku borink .
jadi , aku nak terasa nak taip pasal kawan aku .

name dy faiz .
warghh faiz , abeh la kamu.
siap sedia untuk menerima kutukan dari saya .
HAHAHA !

dari dia la aku dapat sikit-sikit info pasal GMI .
pastu aku gtaw kat adik aku .
kecoh sial aku .
HAHA !

dulu salu r borak-borak , msg-msg .
tapi skunk , sejak dy dah berkahwin eh bercouple , dah jarang dah .

pagi tadi , sampai jeh GMI .
aku terus msg dy .
cakap aku dah sampai .
lame pastu, baru dy bls .
sbb dy ngah practical la oi .
kat shah alam .
jauh3 . =.='

pastu tadi dy tanya , aku naik ke tak bilik adik aku nt .
aku ckp la nak .
pastu dy tak bagi .
kata nya , bilik lelaki kot .
tapi mase aku nk antar barang , x de la plak budak commitee tuh cakap 'eh, awak yang comel neyh tak boleh masuk'

pastu ngadu-ngadu kat dy kata bilik ktr la , bla bla bla .
kaki ngadu eh aku neyh .
mmg dari dulu .
pape hal mesti aku cari dia .
HAHAHA !

aku tak pernah jumpe dy lagi .
mase dy datang rumah hantar rantai mutiara , aku otw balik seremban .
pastu tak sempat jumpe .
huwaaa T___T

oke dah .
tade isi langsung .
macam diari plak .
hampeh , korunk bace diari aku .
malau la aku .
(sorok3 muka )














weyh !
asal entry kat bawah tade komen ?
mahu kene ka ?
komen skunk !
arahan dari pengurus blog .
shepatttt !
lalalaaa ~

8 bantah cakap cikgu:

Hizami Rahim said...

haha.
ni ha zami komen.
;D

Ery Farieha said...

ehh
relax laa
hahaha
ko neh, aku ade
>___<

kembatolo™ said...

ko ade ati kat dye ke?haha..

sape yang tak komen? jap nak g tengok..haha

I n n z said...

@Hizami Rahim

macehh zami ;)

I n n z said...

@Ery Farieha

haha .
okeh3 xD

I n n z said...

@kembatolo™

kejadah ?
haha !

eh3, gamba baru ;)

AISHA SAAD said...

betol ah this time lambt lak kite masukk.
tapi aku sukaaa!
tak bukak2 sme teros pon okk gak! hakhak.

I n n z said...

erk ?
tak bukak terus ?
haha !
tak bolehhh .xD