Tuesday, July 13, 2010

.gud morning world .

rini kelas aku pukul 1130 .
aku set jam kul 930 .
tapi aku bangun kul 841.
alaaa ~
nape aku bangun awal plak neyhh ?
bukan selalu pukul 10 ke bangun .
grr x(

mybe sebab semalam aku tido pukul 12++ kot .
thee ^___^
jadi budak baik aku ;)

pagi neyh ade kelas BE .
eh bukan kelas buffered earnings eh tapi kelas business ethics .
harap-harap aku tak blur lagi macam semalam .
hehe xP

petang pun ada lagi kelas .
everyday kelas aku habis pukul 5 .
tapi tak pe .
sbb aku dah buat survey ke atas diri sendiri .
dalam range pukul 1-4 aku adalah sangat malas , lemah , tak bermaya , mengantOk.
so , tak boleh ade kelas waktu tuh .
jadi , kene la amik kelas yg start kul 330 and above .
tak jadi masalah pun .
sbb aku bukan pegi beriadah pun.
paling kuat pun merempit .
muahahahaha !

k la.
nk g gosok baju .
rini nak pakai baju kaler ape yep ?

2 bantah cakap cikgu:

izuddinrahim said...

bangun awal pn bising ka?
hahahaha

Misshy Innz said...

@kembatolo™

alorh ..
biaq pi laa..
ang hingaq pasai pa .
haha !