Meet This Blog In Facebook !

Thursday, July 8, 2010

.kau ado ?.

hari2 adik aku tanya aku ;
kak bile ko nak balik uia kak ?

oke fine !
ko mmg jahat kejam pe sume .
tapi ade aku kesah ?
aku pun bosan dok umah .
hari-hari pandang muke kau jeh.
bwekk ;p

pastu aku cakap kat dy ;

aku balik ahad la bongok . pasni aku dah balik , tade sape nak amek kau sekolah pakai kete . sebab ibu bukan suke bawak kete . aku jeh yang amek kau nek kete. HAHAHAHA ! (gelak jahat.)

pastu taw dy gelabah ;

alaaaaaaaaaaaaa. kak, ko tak yah balik la. aku malas la naik motor, nanti songkok aku terbang , tak pun ibu suh aku pakai helmet besar .

KAHKAHKAHKAH !
padan muke .



8 bantah cakap cikgu:

saya_arief said...

xpe..
bia kami yang menjemput kamu wahai si adik kecik.

Hizami Rahim said...

haha.
eh.
drive ke balik uia?

humaira said...

ha3
cian adik ko!!

I n n z said...

@saya_arief

silekan .
pasti kan nek kete yeh ;p

I n n z said...

@Hizami Rahim

x lah zami .
bwk mtr jeh .

I n n z said...

@humaira

bukan cian , padan muke dia. haha !

kembatolo™ said...

baru P ke? ngaa~

I n n z said...

@kembatolo™

tu P adik aku lerw.
aku dah abeh tahun lepas.
grrr x(