Thursday, July 15, 2010

.hello girls !.

bosan kan bace cite aku hari-hari pasal aku .
eh, ape aku cakap neyh .
err mksd aku , daily life aku .

meh aku open topik .

ingat lagi tak pasal zahid ?
aku cite kan pasal beliau kat entry neyh .
aku de mention kat situ yang aku dah tak ganggu dy since dy dah ade gf .

guys doesn't care bout this actually .
but girls do !
really do .

"kau paham tak farah , yang aku tak suke that girl komen2 kat wall fb bf aku . ko paham tak ?"

itu kata-kata kawan aku .

bagi lelaki , when girls keep commenting on their wall , they say , its nothing . not a big deal .
we just friends .
not more than that .
itu kata lelaki .

kata perempuan ?
i hate that girl !
asal asyik nak komen2 kat wall fb bf aku ?
dy tak nampak ke yg bf aku in relationship dengan sape ?


padahal that girl , komen merepek2 jeh .
just nk bergurau2.
but the gf take it seriously .
sbb dy bengang nape that girl always appear kat wall fb bf dy .

kata lelaki ;
kawan fb je lahh . tade pape.

kaizen .
dy dah ade mrs kaizen .
as he mention in his blog .
sbb tuh aku tak boleh nk mencapap sangat kat blog n fb dy .
kau boleh kire bape kali aku berinteraksi dengan dy kat fb .
bape kali aku komen kat blog dy .
HAHAHA !
sorry der .
aku just tak nak mrs kaizen cari aku kat uia nanti ;)
girls derr .
unpredictable .
gf kau tak se'tak kesah' aku xP

izuddin .
budak neyh aku rase belum in relationship dengan sesape .
HAHA !
konfiden jeh aku .
sbb tuh aku asek pegi wall dy, mencapap kat sane .
sbb even aku cakap aku rindu kat dy pun , insya allah tade yang akan menyerang .
HAHA !
kan weyhh kan ?
lagi satu sbb tuh aku sek mention name dy jeh.
lalalaa ~

kalo kawan-kawan lelaki aku yang dah ade gf neyh , aku susah nk rapat macam before dorunk ade gf .
aku tak nak gf dorunk salah anggap jeh .
kang jadi gaduh .
susah derr xP

well, girls, kuat cemburu oke .

ouhh btw, zahid had read my entry yang aku tulis pasal dy tuh .
oke. aku rase macam malu la plak .
tapi aku kan kental .
AHAHA !
wat2 tak taw sudeyhh .
lalalaa ~




peeps . i'm home .
baru 5 hari dok uia, sedih macam 5 tahun .
HAHAHA !
dengan so-called-kawan .
dengan hal semalam .
urghh ~
tak tahan der .
bek balik, tade saket ati bagai kan .
lalalalaaa ~
ahad nanti jelah aku balik yep ;)

12 bantah cakap cikgu:

Hizami Li said...

haha.
:D
tahu takpe.

Unknown said...

betul tu
bile dah ade gf, xleh nk rapat sgt.
even dulu rapat ngn die
dan trase sedikit kesedihan
huhuhu

fndrocka said...

kalau pompuan komenw kat wall lelaki tu obviously lah lelaki tu rasa ok...lagi suka!haha.tapi kalau ada lelalki2 yang komen2 bergurau2 kat wall awek dia..sikit sbyk maybe jeles kut

perempuan said...

ye ke perempuan camtu? perempuan ni tak camtu pun.. haha.

yelah, sebab takde bf memang lah x camtu. tapi kalau ada pun, kalau boleh nak elakkan lah. nampak childish.

XD

Mat Sentap said...

mmg girl camtu aku ase...
kadang2 aku risau gak nk wall kt mamat yg dh ada gf...
takut gf die jeles ke ape...
tp aku, x kesah pon. fb bf aku, ikut ske die la...
sbb fb aku banyak laki2 yg komen..hahaha
that is why aku x kesah ngan fb balak aku...kekeke

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

kan3 ?
dgn zami boleh tak eh nk komen2 kat wall fb ?
hehe xP

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

aku dah kental dah weyhh .
xP

Misshy Innz said...

@fndrocka

tapi mybe cemburu nya tak sehebat cemburu si gadis ;)

Misshy Innz said...

@Aliesya♥Amani

bgs la kau berfikiran begitu .
pekejadah skema benar ayat aku neyh .
xP

Misshy Innz said...

@perempuan

haha.
cube nt kalo dah ade bf .
theee ^__^

Ayako A. said...

haha.. aku relaks je komen kat wall kawan2 lelaki. awek dorang da kenal aku camna, so da yang tak kesah. tapi tu la, aku ada limit gak nak gurau2 tu.

izuddinrahim said...

erks~
nasib baek ape ko gtaw tu betol..
hahahha..