Meet This Blog In Facebook !

Saturday, July 3, 2010

.semakin pendek.

eh , bukan aku yg semakin pendek .
tapi cuti semester ku .
grr x(

tetibe dah tak rasa rindu pada uia .
tetibe rasa malas nak balik uia .
HAHAHA !

sebab dah tak boleh nak bangun tengah hari dan makan ikut suke hati .
sebab tade sape nak sediakan makanan kat bilik .
kene turun cafe yang lauk nya hari2 sama .
muak sudaa setahun dok makan lauk sama =.='

sem depan aku bakal dok tingkat 4 .
itu pun kalau aku tak berhajat nak tuka bilik / mahallah .
dulu duk kat ground floor jeh .
ta yah nak naek tangga bagai .
nie sume gara-gara wifi uia yang tak dapat nak connect masa pre - reg mahallah ritu .
akhir nya aku tidur dan pagi esok, bangun dan hanya less than 10 rooms yang kesemuanya tingkat2 atas yang tinggal.

dah dok bilik tinggi-tinggi kompom malas nak turun .
lagi la kuat aku terperuk dalam bilik .
huarghhhh ~

tahun depan uia akan mula kuat kuasakan rules baru .
student 2ndn 3rd year yang tak aktif cocu akan ditendang eh di arah pindah keluar mahallah.
jadi perempat jalanan .
HAHAHA !
tak de lah .
cari la umah sewa .

sem depan aku 2nd year 1st sem .
huii ada chance besar nak kene kick neyhh .
sbb aku mmg tak aktif langsung .
bek aku tidur dan tidur sahaja .
kroohhhh ~
sodappp ~

oke.
dah.
panjang plak membebel .
tata !~




8 bantah cakap cikgu:

miss dilla said...

tunggu nnt aku muncul kat uia.

sebagai penjaga kedai komputer.
hahaha.

syahid said...

haha..aku ingat title ni semakin pundek..haha

ubi said...

huhu..dah nk sama uitm da..
pelajar semester 2 thun ptama pun x dijamin dapat kolej kediaman.huhu..
nseb bek ak rotu.

kembatolo™ said...

duk tingkat tinggi r bagos wei..
leyh kuruskan bdan..kan kan?haha

I n n z said...

@miss dilla

haha.
buat aku nk g sane kot .
xD

I n n z said...

@syahid

blog aku dah suci weyhh .
haha !

I n n z said...

@ubi

rotu tuh ape ?

I n n z said...

@kembatolo™


jahat3 !