Saturday, July 3, 2010

.semakin pendek.

eh , bukan aku yg semakin pendek .
tapi cuti semester ku .
grr x(

tetibe dah tak rasa rindu pada uia .
tetibe rasa malas nak balik uia .
HAHAHA !

sebab dah tak boleh nak bangun tengah hari dan makan ikut suke hati .
sebab tade sape nak sediakan makanan kat bilik .
kene turun cafe yang lauk nya hari2 sama .
muak sudaa setahun dok makan lauk sama =.='

sem depan aku bakal dok tingkat 4 .
itu pun kalau aku tak berhajat nak tuka bilik / mahallah .
dulu duk kat ground floor jeh .
ta yah nak naek tangga bagai .
nie sume gara-gara wifi uia yang tak dapat nak connect masa pre - reg mahallah ritu .
akhir nya aku tidur dan pagi esok, bangun dan hanya less than 10 rooms yang kesemuanya tingkat2 atas yang tinggal.

dah dok bilik tinggi-tinggi kompom malas nak turun .
lagi la kuat aku terperuk dalam bilik .
huarghhhh ~

tahun depan uia akan mula kuat kuasakan rules baru .
student 2ndn 3rd year yang tak aktif cocu akan ditendang eh di arah pindah keluar mahallah.
jadi perempat jalanan .
HAHAHA !
tak de lah .
cari la umah sewa .

sem depan aku 2nd year 1st sem .
huii ada chance besar nak kene kick neyhh .
sbb aku mmg tak aktif langsung .
bek aku tidur dan tidur sahaja .
kroohhhh ~
sodappp ~

oke.
dah.
panjang plak membebel .
tata !~




8 bantah cakap cikgu:

dillabaharudin said...

tunggu nnt aku muncul kat uia.

sebagai penjaga kedai komputer.
hahaha.

syahid said...

haha..aku ingat title ni semakin pundek..haha

unknown said...

huhu..dah nk sama uitm da..
pelajar semester 2 thun ptama pun x dijamin dapat kolej kediaman.huhu..
nseb bek ak rotu.

izuddinrahim said...

duk tingkat tinggi r bagos wei..
leyh kuruskan bdan..kan kan?haha

Misshy Innz said...

@miss dilla

haha.
buat aku nk g sane kot .
xD

Misshy Innz said...

@syahid

blog aku dah suci weyhh .
haha !

Misshy Innz said...

@ubi

rotu tuh ape ?

Misshy Innz said...

@kembatolo™


jahat3 !